![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Eazis pc gekocht van faling
eaf & ewf extensies Ik heb tot nader inzien een Horeca Pc van een faling gekocht doorFirma Eazis met bovenstaande extensies De muziek op deze Pc is volledig legaal waarom kan ik deze files niet kopieren naar mijn andere Pc Ze zijn nu toch van mijn eigendom , de eigenaar verkocht zijn inboedel en betaalde alle rechten stemra/sabam Eeen gekochte cd kan je toch ook overal gebruiken Ik voel me bedrogen Als repliek gaf de eigenaar mij de volgende uitleg Ik betaal maandelijks nog voor updates aan Eazis ???? en ik ben daar ook niks mee ??? kan die man contractueel verplicht zijn om nog voor 2 jaar die updates te aanvaarden Wat doen we hiermee |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kocht je de pc of hetgeen er van data op de schijf staat ???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afvoeren.
In het bijzonder deze draad. En de afzender verbannen. Praat tegen de vaak. Zever in pakskes. Afvoeren dus. Laatst gewijzigd door Rudy : 29 september 2010 om 16:02. |
![]() |
![]() |