![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() yowwwwwwwwwww,
heb deze week oproep gehad om als bijzitter van ten achte te gaan zitten maar heb geen goeste voor die stomme politiekers op te staan.... foert, ga ook nie stemmen,.... Kunnen ze mij daarvoor opsluiten..... wat denken ze wel die klootzakken iemand zelfde al meegemaakt rasta 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Als U niet gaat stemmen , wordt dat misschien over het hoofd gezien. Hugo Camps gaat al 10 jaar niet meer stemmen zegt hij, en nog nooit is hij erover aangesproken door de autoriteiten. Als U niet als bijzitter aanwezig bent, zal dat hoogstwaarschijnlijk niet door de vingers gezien worden. De strafvordering daaromtrent is wel beperkt denk ik. U zal waarschijnlijk een boete krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Gaat u echt naar de rechtbank om een dag niet vroeg op te moeten staan ? of gaat het om een principe en zo ja , hetwelk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() [quote="Luddo"]
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() MOET IK WEL MIJN KAARTJE VAN AANGETEKENDE ZENDING VINDEN
![]() ![]() mijn honden en muizen eten alles op mijnheer de procureur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En straks braaf uw drinkgeld aan uw ouders vragen hé, stoere meid ... ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het OCMW zal zich vragen stellen bij uw honden. Leefloon is bedoeld voor mensen, niets voor woefs. Schorsing dus. Bovendien wordt in dit geval altijd een plaatsvervangende gevangenisstraf uitgesproken. Allez, goeie moed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Liev kameraad Rood Valkje,
Citaat:
Ik raad je echt aan om niet te gaan, en ons van het vervolg op de hoogte te houden, en zo dus op constructieve manier bij te dragen aan de kennis van dit neurale netwerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Die werken toch nie. Of de allochtonen (ah ja, da zijn ook werklozen) Dat ZOU de ideale OPLOSSING zijn. Dat kan je niet ontkennen!!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |