![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Banneling
|
![]() ![]() [CDA-Tweede Kamerlid Coskun Cöruz] Dissidenten Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissident http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Chinese_dissidents http://www.freechina.net/2004/heroes/00047.htm Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 augustus 2010 om 14:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Wat is uw vraag?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Nu ik schreef dat mensen vastgeketend aan hun sub-sub forum leken, al langere tijd, gaat men nu aan ons bewijzen dat zij vrij zijn om overal te posten. Zal dat permanent zijn, heb ik deze mensen dus geemancipeerd, of is het tijdelijk om weldenkende mensen zand in den oogen te strooien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is dus nog lang geen Regering, of Kabinet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Wij worden de eersten!
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb wat info over die Çörüs gezocht (al uit 1997).
Citaat:
Ik kan me niet voorstellen dat hij in die 13 jaar zo veranderd is dat hij zijn 'beste vrienden' volgt in het gedogen van een partij die anti-islam is. Laatst gewijzigd door Sjaax : 22 augustus 2010 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Knalharde onzin wat de Turk Cöruz ons voorschotelt.
quote "Uw beste vrienden, gelovige moslims, zijn christenen." unquote Maar goed, hij is een politicus en de waarheid vertellen zou een grote zonde zijn. En nu? Daar beginnen we al met een stukje inpoldering van de Islam binnen de christelijke dijken van het CDA. Al wie hier mee moet werken laat alle hoop maar varen. Onwerkbaar, onhandelbaar en onbestuurbaar.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie niet echt veel verschillen tussen gelovigen van verschillende monotheïstische godsdiensten, hoor, behalve dan verschillen die er tussen belijders van eenzelfde godsdienst ook zijn. Er zijn meerdere versies van hetzelfde sprookje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Robinus
Daar is van mening over te verschillen. De Islam zie ik zeker niet als een vreedzaam geloof omdat "De Zwijgende Meerderheid" van de belijders het niet als zodanig uitlegt. De Turk Cöruz verraadt zijn eigen positie direct en derhalve weten we ook wat we aan hem hebben, nu en in de toekomst. Hij is een pion van de Islam binnen het CDA. Gefeliciteerd dus.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Txiki! Ik ga dit moeten rapporteren, weet je? En je kent de sancties... nu nog wachten op de gazet van morgen om er weer twee oogjes in te knippen. Ik heb nog iemand in het oog te houden in de bib.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan welk sub-sub-forum ben jij geketend?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vaak kan ik mijn oren niet geloven bij sommige commentaren over moslims. Alsof zij de untermensch zijn; er zit iest onherroepelijks kwaadaardigs in moslims. Net als bij zwarten die ook nooit iets goeds kunnen doen. Zwart zijn als een soort pernicieuze, besmettelijke ziekte. Misschien begrijp jij waarom ik sommge personen als plebs en vullis beschouw. Nu gaat men mij overdreven tonen niet vastgeketend te zijn aan een subforum en komt dat allemaal nu in mijn draden te staan. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 23 augustus 2010 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Zou een schadevergoeding vragen.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |