![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Een leugen is het verbergen van de waarheid.
Een halve waarheid kent de waarheid niet meer. Zij die de leugens verbergen in de halve waarheden, de extremisten in de vrijheid van meningsuiting, zijn de knechten in de misdaden tegen de menselijkheid. Er zijn meer werklozen dan zij suggereren. Er is meer armoede dan zij suggereren. Zij hypothekeren de toekomst van onze kinderen. Vrijheid van meningsuiting eindigt waar zij de vrijheid van denken over de waarheid belemmert of onmogelijk maakt. De media heeft een zwaardere verantwoordelijkheid dan zij beseft of aanvaardt. Ondanks de vroegere goednieuwsschows, ondanks de huidige verkiezingsbeloften, het volk, de mensen, hebben recht op informatie, eerlijke informatie. Daarom is “Het kwadraat” (199 blz.) geschreven en is het verkrijgbaar via de elektronische webwinkel van www.Unibook.com. Waarom wordt het vormen van een echte regering reeds jaren geblokkeerd? Wat is de waarheid en de achtergrond van bijvoorbeeld de combinatie “gesubsidieerde investeringen en belastingen”? Welke invloeden sturen de tunnelvisie van “operatie kelk” en leiden de aandacht telkens af van de andere slachtoffers? Scheiding der machten? Officieel zijn de wetgevende, de uitvoerende en de rechterlijke macht gescheiden. Het met leugens beïnvloeden van de media die enkel achter halve waarheden kan komen geeft een niet toegestane leugenachtige macht aan de werkelijke heersers in dit land. Voer hier maar eens een discussie rond.
Indien ik ooit op pensioen ben zonder een dag werkloos te zijn geweest, en gelegen op mijn ziekbed, zou ik graag verzorgt worden door een vriendelijk verpleegster, niet gefrusteerd door een te laag nettoloon of gestresseerd door een te hoge werkdruk door te hoge loonlasten. www50.brinkster.com/manmetpet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() De werkgroep ADHD zit al in een andere topic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De draadopstarter peinst toch niet dat ik een link ga openen uit zo'n domme publiciteits-post die stomweg neergepoot is in binnenlandse politiek ???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |