![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is kennelijk geen toeval dat het Vlaams Blok een wetsontwerp dat huishoudelijk geweld tussen partners wilde bestraffen, in 1997 heeft verworpen. Alexandra Colen daarover indertijd: «Wetten doen goedkeuren rond het zogenaamde (sic) "geweld in de huiskring" vormt een stap in de feministische handleiding om het traditionele beeld van mens en maatschappij radicaal te veranderen. Zo vormt ook het huidige wetsontwerp een onderdeel van die strategie om de instellingen van huwelijk en gezin, waarop onze vrije en democratische samenlveing is gebouwd, te ontmantelen. Men wil de huwelijken en de gezinnen verdacht maken als zijnde haarden van onderdrukking en geweld. Als er een toename is van dit soort geweld, zou dat dan niet eerder veroorzaakt worden door de evolutie van onze samenleving naar een meer feministisch model, waar huwelijk en gezin niet meer worden gesteund, doch tegengewerkt, waar ontrouw en echtscheiding worden aangemoedigd, waar volwassenen niet meer bereid zijn verantwoordelijkheid op te nemen, noch tegenover elkaar, noch tegenover hun kinderen.»
Is het Vlaams Blok nog steeds van mening dat kloppartijen binnen het gezin niet strafbaar moeten worden gesteld? Is het nog steeds 'feministisch' huishoudelijk geweld te willen veroordelen? Worden de 'waarden van het gezin' nog steeds gefnuikt door een harde aanpak van huishoudelijk geweld? |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() Het moet lukken net vandaag heeft Rob Verreycken zijn vrouw in het ziekenhuis geslagen !
Het is een kopstuk van het Vlaams Blok Rechterhand van De Winter |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() He waar heb je dat gelezen, dat wil ook wel eens bekijken.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zag ze nochtans op het nieuws en de omgeving leek me geen ziekenhuiskamer.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Ah, ik moet dus naar't nieuws zien. Weer een schandaal, niet echt een verkiezingsstunt van het VB
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Da's wel het minste dat je kan zeggen....
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Nee natuurlijk niet, je stemt immers op een programma, al is dat precies veranderd (zie VLD).
|
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de vrouw is in het ziekenhuis behandeld, maar was al terug thuis. ze had een blauw oog, gekneusde neus en iets aan haar polsen. het koppel is leeft al geruime tijd gescheiden en discussieren over het hoederecht. verreycken sloeg deze morgen zijn vrouw af terwijl hun kinderen erbij waren!
rob verreycken is niet onbelangrijk in het blok. hij zit in de antwerpse gemeenteraad en is jurist voor het blok. het blok lijkt niet van plan om verreycken uit de partij te zetten. dit heb ik gezien op atv. |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=16104
Het verhaal van Verrycken is dat zijn (ex)vrouw psychisch gestoord is en straatverbod had, en de kinderen wou zien (ondanks verbod van de rechtbank), en hem min of meer aanviel met traangas. |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() een ander pittig detail dat is verzwegen door de pers : zoals u misschien wel weet heeft de zus van rob, ragna, laatst zelfmoord gepleegd. wat u misschien niet weet is dat de echtgenoot van rob het nodig vond om een met ketchup bewerkte doodsbrief in de bus van robs ouders te gaan droppen. als je dat optelt bij al de andere feiten die in het voordeel van rob zijn vind ik het heel aannemelijk dat die spreekwoordelijk emmer al eens overloopt. ik wil hier geen geweld goedkeuren maar ik vind wel dat het in dit geval verexcuseerbaar is, een mens heeft immers zijn grenzen
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Nu weten we waar de blok-handschoenen voor dienen !
Verreycken is de rechterhand van Dewinter Binnen het vlaams blok noemen ze hem "rob klop" is reeds voor de rechtbank moeten komen voor slagen en verwondingen aan ondermeer kris merckx, een politiefotograaf en twee buurttoezichters niet verwonderllijk dat ie zijn vrouw aftroeft !!! |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Wat gaat "Rob Klop" doen als hij in het parlement zou komen?
Stel dat bv. Somers een voorstel doet in het parlement dat em niet aanstaat. Gaat die dan ook beginnen slagen en stampen? |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Zeker weten ! ons imago is door het blok ten schande gemaakt
In een amerikaanse tv-serie zei men reeds over het blok dat het neo-nazis zijn ! was dewinter toen razend !! (voor één keer dat er iets zinnigs gezegd is in een amerikaans feuilleton |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Omdat dat "iets" net in uw politiek korrekt kraam past.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
eerst het voorbeeld en straks moeten de kinderen nog helpen ook zeker
![]() |
#19 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant moeten de anti-blokkers hier maar niet al te rap conclusies trekken, het kan goed zijn dat hij handelde uit wettige zelfverdediging. Als er iemand op het punt staat traangas in uw gezicht te spuiten zou ik er ook op slaan. Dat verband aan de polsen leek me dan ook weer verdacht. Trouwens ze was al in overtreding gegaan door in de buurt te komen van de kinderen geloof ik. |
|
![]() |