![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Dag mevr Vandermeersch
Ik ben op en top voor girlpower en vind het fantastisch dat partijen hun (schoon) vrouwvolk ook naar voor schuiven. Je ziet er heel wat in de politiek momenteel a la Freya, Ceysen, Bytebier,… maar in tegenstelling tot andere partijen merk ik dat de vrouwen bij het Vl Blok er enkel dienen als randdecoratie. U bent meestal in beeld op de achtergrond glimlachend net of u reclame maakt voor tandpasta white of l´oreal blonde. Mag u niets zeggen of hebt u niets te zeggen…Zeg dat niet veel over de houding van het Vl Blok t.a.v de vrouwen…? |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() ![]() .................................................. .................................................. ....... |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat u zich vergist. Ik ben nu eenmaal een optimist die altijd lachend verschijnt en dat neemt niet weg dat ik wel degelijk op de juiste moment mijn zegje doe.
In tegenstelling tot andere vrouwelijk politici kom ik niet over alles en nog wat een mening verkondigen op TV. Ik wil enkel gehoord worden als ik dit politiek relevant vind. En ja, dit wil zeggen dat ik achter de schermen meer te zeggen heb dan in idiote TV programma's. Het is een vooroordeel om te stellen dat het Vlaams Blok vrouwonvriendelijk zou zijn en zou willen dat alle vrouwen terug aan de haard zouden moeten. Wij wensen dat er een opvoedersloon komt voor alle ouders (man of vrouw) die zelf hun kinderen willen opvangen en opvoeden in plaats van dit over te laten aan kinderopvang, onhaalmoeders alllerhande. Enkel kwaadwillige geesten, zoals er zovele TV journalist zijn, blijven zo'n positief initiatief in een slecht daglicht plaatsen. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik denk dat je het probleem wel wat verder moet nuanceren, het is inderdaad waar dat bij de andere partijen veel meer niet zo gekende politiekers op het scherm gevoerd worden dan bij het blok. de vraag is echter of dat wel de fout van het blok is, de vlaamse televisiezenders zijn immers zeer schaars als het erop aankomt mensen van het blok uit te nodigen in hun programmas en dat leidt ertoe dat enkel de 3 meest gekenden (de winter, annemans en van hecke) gevraagd worden om in politieke programmas op te treden.
verder is het ook zo dat de minder gekende politiekers vaak worden gevraagd om op te treden in de zogenaamde infotainment programmas, maar of dat een goede zaak voor de politiek is of niet laat ik hier in het midden
#6 |
Parlementslid
|
![]() U moet eens minder selectief leren kijken. Volgens mij bent u blind op één oog. Ik heb Anke en Marie-Rose al in zowat alle politieke programma's zien opdraven de jongste weken. Ook op congressen van het Vlaams Blok placeren zij steevast hun woordje.
Maar... je moet het natuurlijk WILLEN zien, he. ![]() Enfin, om het u misschien wat makkelijker te maken : hiermee kan je al beginnen : Marie-Rose Morel : 10.05.2004 Kiesrecht - VTM 31.05.2004 20.00u Terzake 04 - Canvas 07.06.2004 22.15u Studio Brussel & aansluitend Advocaat van de Duivel TV 1 En 't is niet dat het Blok de deur moet platlopen bij de Vlaamse TV-zenders. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
z�*�*�*�*�*lig! mag die in mijn archief voor als't nog eens over de rode VRT gaat ? ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#8 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zet er dit ook ineens maar bij : Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|||
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() .
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De cijfers zijn wat ze zijn, Pauluske. Maar ondanks de media-beperking stel ik vast dat de vrouwkes best wel een deftig appearance-percentage vertegenwoordigen ? P.S. : 't was wel een goede poging, hoor, Pauluske. ![]() ![]()
||
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij hebt nog niet door dat dat citaat (uiteraard uit z'n verband gerukt
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mijn ogen zijn nog ok hoor en ben zeker een selectieve kijker wat betreft televisie maar waar ik het over heb is niet de kiescampagnes...daar zou het maar erg zijn als de nieuwe en oude cover girls niet af en toe aan het woord worden gelaten. Waar ik het over heb is het VL BL in haar dagdaglijkse politieke rol en daar zie je ons Anke ea vrouwe weinig of niet naar voren komen in tegenstelling tot andere partijen... |
|
![]() |