![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Zoals we allemaal al wel hebben gehoord, is er een nieuw soort controle om na te gaan of mensen die achter het stuur zitten, al dan niet drugs hebben gebruikt.
Wat een geniaal idee weer van onze politici. Niet dus. Voor de gebruikers is de boodschap: gebruik cocaïne, maar geen cannabis. want als je cannabis rookt, zal dit veel langer te 'traceren' zijn in het bloed, dan wanneer je cocaine(of heroïne, opium, ...) gebruikt. ... Om maar een voorbeeld te geven. Versta me niet verkeerd, ik ben VOOR een veilig(er) verkeer, maar om dan een klopjacht te gaan houden op drug'gebruikers' achter het stuur? dat is volgens mij toch iets héél anders! quote agent: "..In het najaar zullen er veel controles gehouden worden.." is het misschien een poging om het druggebruik in kaart te brengen? Hoe moeilijk kan het eigenlijk zijn om een RATIONEEL debat te hebben over iets als drugs? ik stel me toch serieuze vragen over de toekomst van onze samenleving. Wordt het een rechts-fascistoïde regime? of wat zijn de plannen ook weer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Die tests zijn onbetrouwbaar, schijnt 't: http://www.lefigaro.fr/actualite-fra...as-fiables.php
http://www.zemedical.com/actualites/...istage-drogues |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik heb een duister vermoeden dat 't eerder een idee is dat door de farma-industrie aan de generale staf van de "Eenheidspolitie" werd verkocht.
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 oktober 2010 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gene zever, me al diene shit hiere is mijne quote!
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
en voor geld zijn er al velen hoofden gerold. te veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Is er ook een speekseltest voor al de mensen die met Prozac, Valium, Temesta, Captagon, Ritaline enz enz achter het stuur zitten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah ja.... en eveneens een speekseltest voor agenten die in Bart Debbie hun grote voorbeeld zien en derhalve ook zo handelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Speekseltest ? Geef ze de rochel !
![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 3 oktober 2010 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En ze dienen waarschijnlijk om ons DNA in een databank te steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt erop dat de metabolieten hiervan in dezelfde lijn zitten als XTC en GBA. Citaat:
Dat alles wordt opgespoord. Maar ik heb zo de indruk dat indien het op voorschrift gebeurd, dat een dispensatie van een dokter mogelijk is, als die dokter dat papiertje wil invullen.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() artikel van Tytgat is toch duidelijk
na een positieve speekseltest doe je een bloedtest, en als die negatief is hebben ze echt geen poot voor op te staan. Dus rijden onder invloed gaat over dosis, en als uw dosis laag is, dan rij je niet onder invloed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er gaat weer gesjoemeld worden met doktersbriefjes dat het niet schoon meer is. ![]() Al die truukjes van Vadertje Staat, daar worden meteen tegen-truukjes voor uitgevonden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wacht komende maanden op op de eerste processen.. Het wordt hoog tijd dat dien debiel van schouppe stopt Laatst gewijzigd door giserke : 4 oktober 2010 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 4 oktober 2010 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Huh? Het bezit van bepaalde middelen is verboden. Tot zich nemen niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Inderdaad, een vrouw die haar vagijn met coke insmeerd, zal daar nooit een uitstrijkje van moeten laten nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() volgens mij zijn ze bezig met een grootschalig aanleggen van een dna-databank
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 4 oktober 2010 om 09:06. |
![]() |
![]() |