![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() Er is iemand in Amerika die mensen scant op radiofrequenties.
Hij noemt Jesse Beltran. Hij heeft een website met gefilmde scans en interviews: http://icaact.org/ Er zijn 2 Belgen bij wie frequenties zijn gedetecteerd: Melanie Vritschan en Andrea Laroche. Een half jaar geleden begon hij met slachtoffers van bizarre vormen van stalking te scannen. Daarna is hij ook gewone mensen gaan scannen, mensen waarvan we zouden zeggen dat ze normaal zijn, lukraak uitgekozen mensen. Uit 80% van de mensen blijkt een radiofrequentie te komen. Hij beweert nu dat dit bewijst dat deze mensen zijn geïmplanteerd met een chip. Hij beweert ook dat soldaten en gevangenen zijn geïmplanteerd op dezelfde plaats. Hij heeft dat gisteren gezegd op de radio. Zie: http://www.hearingvoices-is-voicetos...n3909-4113.mp3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Een heeft ie ook een scan gedaan nadat ze hun gsm uit hun zak gehaald hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() De frequenties kwamen uit die mensen, niet uit een toestel.
Voorlopig worden er geen scans georganiseerd in België, wegens te weinig kandidaten. Als het je interesseert om gescand te worden dan kun je mij contacteren op [email protected] Als er een 15-tal geïnteresseerden zijn dan kan ik de contactpersoon van ICAACT wel overhalen om hier een scansessie te organiseren. We zijn al met 3.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een scan sessie, of een scam sessie?
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() De reputatie van de mensen die andere mensen illegaal implanteren is inderdaad zo, dat ze bekwaam en gemotiveerd zijn om een organisatie te bedenken om de mensen op het verkeerde been te zetten met nutteloze scans.
Dat is goed mogelijk, en ik ben er zelf nog niet helemaal wijs uit geraakt, maar voorlopig lijkt het wel in ons voordeel om gescand te worden. In plaats van te suggereren dat het een scam zou zijn, zou het veel nuttiger zijn om ons te vertellen WAAROM het dan wel een scam zou zijn.
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Ik zoek dus eigenlijk een reden: ze doen dit of dat, ze zeggen dit of dat, dus is het een scam.
Als je zo geen reden kunt geven, dan lijkt het mij best om gescand te worden.
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() 80% van de mensen, om de een of andere duistere reden geïmplanteerd met een of andere chip. Die er op een bepaald moment in moet gebracht zijn zonder dat ze het wisten. Door mensen. Een grootschalig geheim project, waarvan duizenden mensen op de hoogte moeten zijn om het te doen slagen.
Juist ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() De eerste scan is maar de eerste stap.
Daarna komt een medische scan. Daarna komt een RF scan in een kooi van Faraday. Daarna komt de verwijdering. Alle bewijzen worden verzameld met de bedoeling van een proces te beginnen, ik denk dat ze dat een class action suit noemen, 1 proces met veel benadeelden. Er zijn al een paar mensen die al medische scans hebben die implantaten aantonen: Jesse Beltran en Lars Drudgaard, die nu de scans uitvoeren. Voordat ze met deze procedure begonnen waren er al 4 die implantaten hebben aangetoond: Robert Näslund, James Walbert, David Larson en Brian Wronge. Robert Näslund en David Larson hebben hun implantaten laten verwijderen. De anderen vonden niemand die er wou aan beginnen. Hier zie je de implantaten van David Larson: http://www.us-government-torture.com...ort%20Edit.pdf
www.gangstalkingwiki.com Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was. Laatst gewijzigd door Cliff Huylebroeck : 23 mei 2012 om 17:28. Reden: Er kwam iemand tussen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Het verwijderen van implantaten is uiteraard zeer nuttig, al was het maar omdat iedereen weet dat ze kankerverwekkend zijn.
De implantaten van David Larson zijn verwijderd omdat ze ontstekingen veroorzaakten.
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() De radiofrequentiescans zijn eigenlijk de gemakkelijkste stap.
Als je daarna medewerking wilt vragen van dokters, dan gaan ze moeilijk doen. Als ik het mij goed herinner, dan heeft Lars Drudgaard zijn medische scans laten uitvoeren in Thailand, omdat hij in Denemarken niemand vond die het wou doen. Als je dan het bewijs hebt dat je bent geïmplanteerd, dan gaan de dokters nog moeilijker doen, want ze vrezen dat hun praktijk overhoop zal gehaald worden door een inlichtingendienst. Als ze dan toch willen meewerken, en ze verwijderen een implantaat, dan wordt dat onmiddellijk in beslag genomen. Er is dus niemand die zijn eigen implantaat "bezit" en kan tonen aan iemand anders. Het feit dat de scan niets oplevert, betekent nog niet dat je niet bent geïmplanteerd. Er zijn namelijk ook implantaten die niets uitzenden, die alleen maar ontvangen, of die alleen maar een mechanische werking hebben. Dan wordt vermoed dat er ook implantaten zijn van plastiek of van biologisch materiaal. De nieuwste implantaten zijn niet met het blote oog zichtbaar en verschijnen ook niet op een medische scan. Het zijn dus vooral oudere implantaten die zullen ontdekt worden, vooral bij mensen die al tientallen jaren ongewone klachten hebben.
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() En wie neemt dat implantaat dan in beslag? De dokter? Ik denk niet dat mijn huisarts mee in het complot zit zenne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Beste,
Als ge uw medicijnen op tijd neemt, verdwijnen die implantaten meestal vanzelf mvg uw psychiater |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() De chirurg.
![]() |
#16 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het gaat alleen met plastische chirurgie.
![]() |
![]() |
#17 |
Partijlid
|
![]() Het is gratis, maar je verplaatsing moet je wel zelf betalen, en eventueel ook je verblijf in het buitenland.
Dat maakt het ook zo vreemd. Als ze geld vroegen dan zou je rapper kunnen concluderen dat het een scam is.
www.gangstalkingwiki.com Ik droomde dat ik een terrorist was, en toen ik wakker werd vroeg ik mij af of ik een terrorist was die droomde dat hij politiek correct was. Laatst gewijzigd door Cliff Huylebroeck : 24 mei 2012 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Partijlid
|
![]() Gisteren kreeg ik nog een bericht over de Phantom detector.
Citaat:
Als ICAACT goed bedoeld is, dan zou ons dat heel goed uitkomen. Het zou betekenen dat ze hebben bewezen dat een groot deel van de bevolking is geïmplanteerd. Maar als het een scam is, dan zou ons dat ook heel goed uitkomen. Het zou betekenen dat organisaties die beweren dat ze opkomen voor de mensenrechten eigenlijk voor geen haar te vertrouwen zijn. In het bijzonder zou het betekenen dat we mogen verwachten dat ook FFCHS onzin is, want dat zijn dezelfden die we daar tegenkomen. Zie www.freedomfchs.com
![]() |
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Dat is degene die de scans uitvoert in Europa:
Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik moet toegeven, 't is geen zicht, maar meer dan een goeie kniptang en een flesje ontsmettingmiddel is niet nodig hier, niet echt een job voor een chirurg die dit soort van operaties uitvoerd
![]() |