![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In hoeverre is het opportuun om draden na anderhalf jaar looptijd vooralsnog uit Maatschappij naar K&K te verplaatsen?
Kunnen verplaatsingen niet tijdig gebeuren??? Ik vind dit een beetje lachwekkend. http://forum.politics.be/newreply.ph...te=1&p=5038675 |
![]() |
![]() |
#2 |
Global Moderator
|
![]() De draad in kwestie heeft het niveau van K&K bereikt. Daarom de verplaatsing.
Wat bedoelt u met 'tijdig'? Dat we de draad meteen naar K&K hadden moeten verplaatsen? Waarom bent u de draad dan niet in K&K begonnen? |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Omdat ik het wel degelijk zeer ernstig vind dat de radio-omroep oneigenlijk gebruikt wordt voor hallucinant-absurde (en gelukkig ook lachwekkende) info over wat er zoal aan gemakkelijk verwijderbaars op de weg ligt. Draden zakken soms van niveau gewoon door bv taalgestalk, gescheld, etc, van anderen. Ik neem aan dat moderatie gezwicht is voor het aandringen van een paar van dat soort van mijn detractoren. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Misschien hebben de moderators zin voor humor?
Oppermachtige wezen die met een vingerknip forumleden tot as kunnen reduceren hebben ook recht op een pleziertje. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die had hij met de eerste post al bereikt. Waarom heeft het dan alsnog anderhalf jaar moeten duren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |