![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik was vandaag in de omgeving van Antwerpen.
Ik stel vast dat de gemeenteborden massaal overplakt worden door het BLOK. Schijnbaar kent het BLOK als uiterst rechtse partij de rechtse kant NIET van de verkiezingsborden. Ook kent het BLOK het begrip “VRIJE MENINGSUITING” niet. Zij overplakken pertinent andere partijen. Het BLOK geeft reeds een voorsmaakje hoe zij andere partijen willen muilkorven. Moesten ze ooit aan de macht zijn dan zullen ze net als nu in deze verkiezingen andere partijen de mond snoeren. Trouwens de BLOK affiches “ISLAM STOP” van Blokker Rob Verreycken getuigt eveneens dat het BLOK tegen vrije godsdienstbeleving is.. BLOK = “Tegen vrije meningsuiting” = dictatuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() Dat wordt door alle partijen toegepast. Het is een spelletje dat er bij hoort, wat ben jij een verzuurd, onverdraagzaam individu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Vooral dat stukje van muilkorven is lachwekkend. Wie muilkorft er wie in de realiteit bedoel ik dan niet in je bekrompen gedachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och Clemens, toen de VU nog de VU was werden de borden van Bert Anciaux in Limburg overplakt met die van...
Frieda Brepoels. En weet je waar d�*t de voorbode van was? Juist.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Wat een scherpzinnige analyse, wat een doorzicht! De nietsvermoedende voorbijganger zou het ras voorbijgetreden zijn, zonder dit op te merken. Maar gelukkig zijn er nog verstandige mensen -- helderen van geest -- die zulke ogenschijnlijke details niet aan zich laten ontsnappen. Dit is het bewijs! Het bewijs is eindelijk geleverd : het Vlaams Blok is een dictatoriale partij! ZIJ OVERPLAKT DE AFFICHES VAN ANDERE PARTIJEN! Verspreid dit bericht opdat alle mensen gewaarschuwd zullen zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Knuppel
Uw Blok vrienden overplakken ook elkaar maar terzelfdertijd overplakken ze dan ook nog andere partijen. Dat is totaal tegen de vrije meningsuiting naar andere partijen en ideeën toe. Trouwens een "STOP" uitroepen naar godsdienstbeleving door het BLOK is eigen aan elke dictatuur |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, vooruit, nu is het overplakken van andere affiches al een voorbode van de Blok-dictatuur. Straks mogen we ons nog verwachten aan concentratiekampen omdat een of andere Blok-mandataris een konijnenkot in zijn tuin heeft staan.
Wat een idiote vete toch... ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Distel
Als Blokker vindt u het natuurlijk normaal dat vrije meningsuiting en vrije godsdienstbeleving door het BLOK wordt beknot. Ik had van een Blokker niets anders verwacht. En dan maar affiches ophangen over vrije meningsuiting. Het BLOK is een gezelschap van hypocrieten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ocharme! In onze gemeente zijn er "democraten" aan het werk die de VB-affiches op de officiële aanplakborden er bijna dagelijks afscheuren. En dat gebeurt wellicht in vele gemeenten. Spreek daar ook eens over Clemens!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Erger nog ,de vlaams blok affiches worden hier door schuimbekkende linkse ratten ,afgetrokken en op de openbare weg achtergelaten !!
Een motorijder die over de affiches reed kwam bijna ten val!!! Dit dankzei de onverdraagzame "democratische " linksen !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U mag dat overigens ook gewoon zeggen hoor, een vergroting van de letters is niet nodig. Filosofen schreeuwen niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Och ja, is eigen aan de verkiezingsstrijd zeker. Bij ons zijn voor de derde week op rij de borden van het Vlaams Blok in stukken gebroken. Deze borden staan op privé terrein. We hebben de brokstukken terug rechtgezet en gaan ze zo een weekje laten staan. Tegen volgend weekend ((met toestemming van de eigenaar gaan we er een zestal bijplaatsen(er stonden er 4)). Laat ze maar doen, het toont enkel de frustratie van onze politieke tegenstanders aan. En wij doen er dan ook graag een schepje bovenop. Het zal de zoveelste overwinning op 13 juni nog zoeter laten smaken.
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voorbode? Nee, BEWIJS van linkse dictatuur!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Dus overplakken van affiches is een voorbode van de dictatuur.
Dan kan ik alleen nog stemmen op die partijen waar ik tot nog toe geen afiches van gezien heb. Zelfs GROEN overplakt de affiches (toevallig van het VB).
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat Clemens ons net van de dictatuur gered heeft. Geef hem een medaille.
'k hem nooit anders geweten dat affiches overplakt werden, afgetrokken, van snorretjes en brilletjes voorzien werden. Het hoort bij het kinderachtige spel van de politiek. Over kinderachtig en politiek ga ik zelfs een nieuw forum openen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vind plakken en overplakken van affiches zowiezo overbodig en op zijn zachtst gezegd nogal kinderachtig. Van mij mag het ophangen van die 'sympathieke' koppen gerust verboden worden. Ik kan mijn mening gerust vormen zonder een fotooke met een nummerke bij, dank u.
Ik stem niet op fotookes of op 'Beeeps' (bweurk), maar oordeel ahv wat ik gezien heb de voorbije jaren, en wat ik zou willen zien.(en wat ik nog niet gezien heb) En dan blijft er niet veel meer over. ![]()
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De affiches van het Vlaams Blok worden er steeds afgetrokken, dus geven ze die sportievelingen wat werk! Bij ons noemen ze zo iemand die dat aanklaagt een bleiter. Alle "democraten" hebben de afspraak om niet op openbare grond te affischeren. Wel de enige die er zich bij ans niet aan houden is de Nv_a en VLD. Nu is SP.a ook al begonnen. Spirit, groen doen het niet in onze gemeente. |
|
![]() |
![]() |