Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 16 oktober 2010, 04:01   #1
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard Astrid Essed = Nazie welk geen discussie duldt

Tekst zegt voldoende,

Genoeg is genoeg !

OPHOUDEN MET DIE PAMFLETTEN !!
Frankenstein is offline  
Oud 16 oktober 2010, 04:26   #2
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is. Astrid belet toch niet je mening neer te typen over wat ze verkondigt. Ze zal zelfs niet proberen je gelijk te ontkrachten dus wat is het probleem ? Ik heb hier buiten het meedraaien met de veranderende heersende publieke opinie nog niet dikwijls mensen van gedacht zien veranderen door de sterke argumentatie van een medeforummer. Beetje verdraagzaamheid mag wel. En persoonlijke draden kunnen je hier duur te staan komen.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 16 oktober 2010, 05:17   #3
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
En persoonlijke draden kunnen je hier duur te staan komen.
Er is niets persoonlijks aan Astrid Essed op dit forum. Ik vind het vreemd dat het hier nog niet buitengeflikkerd is.
longhorn is offline  
Oud 16 oktober 2010, 11:19   #4
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Longhorn X2
Oud 16 oktober 2010, 14:00   #5
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Het is al vaker aangehaald, maar nogmaals: spambot Astrid Essed is al op vele andere fora permanent geband voor haar activiteiten.
Zeer begrijpelijk trouwens, aangezien ze haar stukken online plempt en verder nooit of te nimmer meer omkijkt naar de eventuele reacties. Vragen ter verduidelijking worden nimmer beantwoord bijvoorbeeld, noch is ze van plan haar stellingen te verdedigen of uit te diepen.
Ze gebruikt, beter gezegd misbruikt, discussiefora gewoon als een soort van gratis weblogjes.
Sus Iratus is offline  
Oud 16 oktober 2010, 15:35   #6
Hollander

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het is al vaker aangehaald, maar nogmaals: spambot Astrid Essed is al op vele andere fora permanent geband voor haar activiteiten.
Zeer begrijpelijk trouwens, aangezien ze haar stukken online plempt en verder nooit of te nimmer meer omkijkt naar de eventuele reacties. Vragen ter verduidelijking worden nimmer beantwoord bijvoorbeeld, noch is ze van plan haar stellingen te verdedigen of uit te diepen.
Ze gebruikt, beter gezegd misbruikt, discussiefora gewoon als een soort van gratis weblogjes.
2

weg ermee
Hollander is offline  
Oud 16 oktober 2010, 18:26   #7
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik heb niet bepaald de indruk dat er op dit forum moderators what so ever bezig zijn. Je zit hier, vrees ik, tegen een kale muur te roepen.

Buiten dat ben ik het volmondig met je eens natuurlijk.
poekieJ is offline  
Oud 16 oktober 2010, 18:43   #8
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Tekst zegt voldoende,

Genoeg is genoeg !

Wat houdt u tegen om in die draad te discussiëren over de regeringsplannen van Rutte mbt AOW-leeftijden of het buitenwerken van 'niet-Westerse' bevolkingsgroepen?
Oud 16 oktober 2010, 19:30   #9
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Wat houdt u tegen om in die draad te discussiëren over de regeringsplannen van Rutte mbt AOW-leeftijden of het buitenwerken van 'niet-Westerse' bevolkingsgroepen?
Stel deze vraag aan Astrid Essed en niet tegen mij svp.

Er zijn ongeschreven regels, bv als je gebruik maakt van een toilet trek je na de behoefte te hebben gedaan door.

Idem bij een forum, bij het plaatsen van een draad is er de ongeschreven regel om in dezelfde draad je stelling te verdedigen/motiveren.

Gebeurd dat niet dan treedt er vervuiling op.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 oktober 2010 om 19:48.
Frankenstein is offline  
Oud 16 oktober 2010, 20:03   #10
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
2

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 16 oktober 2010 om 20:10.
Frankenstein is offline  
Oud 16 oktober 2010, 21:35   #11
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tekst zegt voldoende,
Genoeg is genoeg !
Ze weigert haar epistels te verdedigen en verwijt Wilders dat hij een discussie uit de weg gaat; tamelijk hypocriet als je het mij vraagt. En dan met die belachelijke lijst van referenties steeds onder haar losse flodders, het lijken wel boodschappenlijstjes. Ze schrijft alles over en denkt niet na. Moderator: aub Essed bannen!
Piero is offline  
Oud 16 oktober 2010, 22:33   #12
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel deze vraag aan Astrid Essed en niet tegen mij svp.

Er zijn ongeschreven regels, bv als je gebruik maakt van een toilet trek je na de behoefte te hebben gedaan door.

Idem bij een forum, bij het plaatsen van een draad is er de ongeschreven regel om in dezelfde draad je stelling te verdedigen/motiveren.

Gebeurd dat niet dan treedt er vervuiling op.
Jij verwijt Astrid Essed een gebrek aan verdediging of motivering? Misschien ook een gebrek aan argumenten?

Net zoals in vorige draden van haar komt er gewoon geen inhoudelijke reactie op haar posts, maar enkel het idiote 'Astrid verdedigt haar posts niet'. Tegen welk argument zouden die posts moeten verdedigd worden? Er is er geen enkel gegeven. En ik denk niet dat je in het legalisme waar enkele idioten zo graag mee dwepen überhaupt argumenten vindt. Astrid Essed moet gebannen worden omdat ze u een spiegel voorhoudt. Omdat ze aantoont dat de retoriek over mensenrechten, democratie en rechtstaat hol is. Zeg dat dan gewoon.

Laatst gewijzigd door Andy : 16 oktober 2010 om 22:34.
Andy is offline  
Oud 16 oktober 2010, 23:02   #13
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij verwijt Astrid Essed een gebrek aan verdediging of motivering? Misschien ook een gebrek aan argumenten?

Net zoals in vorige draden van haar komt er gewoon geen inhoudelijke reactie op haar posts, maar enkel het idiote 'Astrid verdedigt haar posts niet'. Tegen welk argument zouden die posts moeten verdedigd worden? Er is er geen enkel gegeven. En ik denk niet dat je in het legalisme waar enkele idioten zo graag mee dwepen überhaupt argumenten vindt. Astrid Essed moet gebannen worden omdat ze u een spiegel voorhoudt. Omdat ze aantoont dat de retoriek over mensenrechten, democratie en rechtstaat hol is. Zeg dat dan gewoon.
Gebannen moet die niet worden van mij, ik vind echter haar stukken veel te lang, slecht geschreven, en het klopt dat ze nooit antwoord geeft op eventuele vragen. Ik denk dat ze gewoon op alle fora waar ze nog toegelaten is teksten dumpt, in de hoop dat er wel iets van zal blijven plakken, al was het maar zo weinig, is het altijd nog meegenomen...
den dinges is offline  
Oud 17 oktober 2010, 01:46   #14
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Gelul, er zijn een paar forummers waar ik het absoluut niet mee eens ben, doch zij zijn de laatsten die van mij een ban mogen/moeten krijgen.

Citaat:
Zeg dat dan gewoon.
Genoeg kandidaten met zulk spiegel als Astrid Essed in de hand op dit forum. Ps en nogmaals, deze leden moeten vooral niet gebannen worden.

Het heet niet voor niets een forum, juist confrontatie van meningen maakt het intrigerend en dat ik er deel aan neem.

Astrid Essed moet met een luidspreker in hand actie voeren, hetgeen ze wellicht heel goed zal kunnen. Alleenspraak heet zoiets.

Echter AE en haar alleenspraak hoort niet thuis op dit forum en forums in het algemeen !

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 17 oktober 2010 om 02:13.
Frankenstein is offline  
Oud 17 oktober 2010, 09:53   #15
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat gebeurt al in andere draden en daar heeft Essed nog nooit een commentaar geplaatst. Zij gebruikt dit forum om haar muurkrant op te op te plakken. Ik vind dat dit forum een aanplakverbod verdient.
Piero is offline  
Oud 17 oktober 2010, 10:25   #16
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Weners.
Oud 18 oktober 2010, 09:44   #17
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Pamfelettiste

http://www.encyclo.nl/begrip/pamflettist
Derk de Tweede is offline  
Oud 18 oktober 2010, 09:48   #18
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Zeg jongen, ga je persoonlijke, onbeduidende mini-vete eens elders jezelf laten opvreten dan hier.
Oud 18 oktober 2010, 10:27   #19
Arnold Layne
Global Moderator

Standaard

1. De forummer in kwestie is reeds door de moderatie aangesproken over haar manier van posten. Indien daar geen verbetering in komt, zal de moderatie optreden volgens het forumreglement.
2. Persoonlijke post zijn niet toegelaten. Gelieve uw opmerkingen over bepaalde forummers of hun posts te melden via de daarvoor beschikbare middelen.
Arnold Layne is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be