Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2011, 15:58   #1
giserke
Banneling

Standaard Alweer gruwelijk politiegeweld in Brussel.

Stampen en slaan op het gezicht van vrouwen is tegenwoordig ook weer in de mode bij die monsterlijke flikken.

http://www.youtube.com/watch?v=oapAE...layer_embedded
.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 16:24   #2
Emmerich
Banneling

Standaard

Ziek!, die paljas horen ze op te sluiten en aan te klagen voor slagen en verwondingen.
Emmerich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 16:38   #3
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Knap staaltje komedie ja. Het is precies zoals in het voetbal. De agent maakt wel een beweging maar veel is er niet aan de hand. Ik zie ook niks aan haar gezicht. De dame in kwestie zal wel stoute taal gesproken hebben en ook niet vergeten dat vrouwen van het minste klopje al een drama maken
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 16:45   #4
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Als je weet welke paljassen aan het hoofd staan van de politie kan je niet anders verwachten. Kijken wat onze verantwoordelijke minister hier op te zeggen heeft. De arme man had waarschijnlijk een zenuw-trek in zijn been. Kan de rechter hem vrijspreken, omdat hij dat been niet onder controle kon houden. Repressie moet ingestudeerd worden, dit was waarschijnlijk zijn eerste kans.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 16:47   #5
thefishdoesntthink
Gouverneur

thefishdoesntthink's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Knap staaltje komedie ja. Het is precies zoals in het voetbal. De agent maakt wel een beweging maar veel is er niet aan de hand. Ik zie ook niks aan haar gezicht. De dame in kwestie zal wel stoute taal gesproken hebben en ook niet vergeten dat vrouwen van het minste klopje al een drama maken
Dan laat je best je ogen eens nakijken.
Een compleet opgezwollen gezicht en duidelijk een rake boks + trap recht op haar bakkes waardoor ze tegen de grond slaagt is niet helder genoeg?
Oud 14 oktober 2011, 16:50   #6
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus iedereen mag jou eerst vastbinden en dan op je gezicht peren of stampen als je iets zegt wat hem of haar niet aanstaat. Mooi België word dat.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 17:32   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Dus iedereen mag jou eerst vastbinden en dan op je gezicht peren of stampen als je iets zegt wat hem of haar niet aanstaat. Mooi België word dat.
Mooi Belgie is dat.

We hebben hier gefrustreerde zotten als politiemensen, die door de staat niet eens meer vertrouwd worden met hun dienstwapen, en dan verschieten dat die mensen volslagen gekken blijken?

Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 oktober 2011 om 17:36.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 17:34   #8
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Op zich heb ik er weinig tegen dat ze repressief optreden tegen betogende anti-globalisten, maar dit was nu toch ook nergens voor nodig .. Een geboeide vrouw in het gezicht schoppen?
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 17:36   #9
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Op zich heb ik er weinig tegen dat ze repressief optreden tegen betogende anti-globalisten, maar dit was nu toch ook nergens voor nodig .. Een geboeide vrouw in het gezicht schoppen?
Typisch voor de Belgische politie.

Herinner u het misbaar dat de politie maakte toen de wet besliste dat verdachten moeten bijgestaan worden door een advocaat tijdens het verhoor.

Ze waren niet tevreden want met die advocaat erbij konden ze de verdachte niet meer dwingen van te "bekennen."

Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 oktober 2011 om 17:39.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 17:42   #10
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Agent in kwestie is al geschorst

http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111014_096
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 17:45   #11
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Op het zekere af een bak kritiek te krijgen;

Dat is niet gruwelijk. Dat is erg, maar gruwelijk is een woord voor bij een bloederige moord, genocide, ernstige verminkingen.

Dit is pijnlijk, erg, ongeoorloofd, maar niet gruwelijk.

En om PC te zijn... hopelijk wordt die flik geschorst en achter een bureau in de kelder gezet om verkeersovertredingen te klasseren tot zijn 67. Da's pas gruwelijk!
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 17:47   #12
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp Bekijk bericht
Omdat het op film staat, anders zou het slachtoffer weggelachen worden.
Oud 14 oktober 2011, 17:48   #13
besluitloos
Banneling

Standaard

Citaat:
Ten eerste blijf je met je tengels van vrouwen en kinderen af. Grote mond of niet.

Ten tweede zat die vrouw met de handen op de rug geboeid op de grond. Wat voor een gefrusteerde, ziekelijke, smeerlap gaat dan naar het gezicht STAMPEN en daarna nog wat slaan op haar gezicht???

Ten derde worden de heren - en dames uiteraard - politieagenten geacht zich te kunnen beheersen, ook in moeilijke omstandigheden (waar we hier toch nauwelijks over kunnen spreken). Zij horen de orde te bewaren. Daar zijn ze voor opgeleid en daar worden ze voor betaald, niet om weerloze, geboeide vrouwen in het gezicht te stampen en slaan.

Mijn medelijden is diep voor de mensen die hun leven met u moeten delen. Dan kan niet gemakkelijk zijn. U zou er trouwens goed aan doen om eens naar de oogarts te gaan, als je niet ziet dat die vrouw haar gezicht opgezwollen is.

En bovendien zou heel dat clubje rotflikken dat daar in de buurt stond eveneens op staande voet ontslagen moeten worden wegens schuldig verzuim. Ik heb ze niet over elkaar zien struikelen om dat misbaksel tegen te houden.
besluitloos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 17:50   #14
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door besluitloos Bekijk bericht
Ten eerste blijf je met je tengels van vrouwen en kinderen af. Grote mond of niet.

Ten tweede zat die vrouw met de handen op de rug geboeid op de grond. Wat voor een gefrusteerde, ziekelijke, smeerlap gaat dan naar het gezicht STAMPEN en daarna nog wat slaan op haar gezicht???

Ten derde worden de heren - en dames uiteraard - politieagenten geacht zich te kunnen beheersen, ook in moeilijke omstandigheden (waar we hier toch nauwelijks over kunnen spreken). Zij horen de orde te bewaren. Daar zijn ze voor opgeleid en daar worden ze voor betaald, niet om weerloze, geboeide vrouwen in het gezicht te stampen en slaan.

Mijn medelijden is diep voor de mensen die hun leven met u moeten delen. Dan kan niet gemakkelijk zijn. U zou er trouwens goed aan doen om eens naar de oogarts te gaan, als je niet ziet dat die vrouw haar gezicht opgezwollen is.

En bovendien zou heel dat clubje rotflikken dat daar in de buurt stond eveneens op staande voet ontslagen moeten worden wegens schuldig verzuim. Ik heb ze niet over elkaar zien struikelen om dat misbaksel tegen te houden.
Je bent tegen een trol bezig.
Oud 14 oktober 2011, 17:56   #15
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Omdat het op film staat, anders zou het slachtoffer weggelachen worden.
Weggelachen, Yup. Zoals de slachtoffers van trollen hier.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 18:38   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Gewone flikken worden geacht zich te kunnen beheersen; meer zelfs: zich niet te moeten beheersen, want niet opgejut door wat zeverpraat van betogers.

Maar je hebt ook flikken die maar flik geraakt zijn door hun partijkaart. En in Brussel zal dat wel een PS of een FDF partijkaart zijn.

Verder vind ik persoonlijk dat men niet mag zeggen dat er bij ons systematisch politiegeweld toegepast wordt.
Als NVA-er en als flamingant heb ik het betreurd dat vb. Luikse flikken in Brussel Vlaamse volksvertegenwoordigers moeten aanhouden, maar dat is van een andere orde dan ordinair politiegeweld. Dat is puur politiek.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 18:46   #17
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door besluitloos Bekijk bericht

't is al veel verbeterd daar.
En zo een duwtje zou ik nu toch geen geweld noemen.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 19:04   #18
thefishdoesntthink
Gouverneur

thefishdoesntthink's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
't is al veel verbeterd daar.
En zo een duwtje zou ik nu toch geen geweld noemen.
Tmoest u geweest zijn, dat gevoel van machteloosheid en onrecht werkt traumatiserend. Maar daar kent u precies niets van.

'duwtje' haha

zij heeft die klappen voor jouw geincasseerd

Laatst gewijzigd door thefishdoesntthink : 14 oktober 2011 om 19:04.
thefishdoesntthink is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 19:04   #19
fransV
Gouverneur

Standaard vb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emmerich Bekijk bericht
Ziek!, die paljas horen ze op te sluiten en aan te klagen voor slagen en verwondingen.
ook als ze een VB t-shirt droeg ?
fransV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2011, 19:16   #20
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink Bekijk bericht
Tmoest u geweest zijn, dat gevoel van machteloosheid en onrecht werkt traumatiserend. Maar daar kent u precies niets van.

'duwtje' haha

zij heeft die klappen voor jouw geincasseerd

Integendeel.
Ik heb eens een halve nacht klappen gekregen op "den bureau" daar een eindje verder, met handboeien aan.
Zo veel klappen dat ze me 5 dagen in het geheim verstopt hadden nadien omdat niemand me zou kunnen zien. In Vorst cel nr 99
Een rijkswachter met wroeging en schaamte waarschijnlijk heeft dan anoniem mijn echtgenote ingelicht waar ik was.
Anoniem hé!

Dat is wat anders dan een duwtje nietwaar?

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 oktober 2011 om 19:18.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be