![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Heeft iemand zojuist de intro van de zevende dag gezien? Sorry maar dit ging wel iets te ver. Elke partij werd hier mooi in beeld gebracht over de manier waarop ze hun campagne in gang zetten. Dan komen ze aan bij het VL Blok en wat laten ze zien? Juist de moord van voorbije week en nog een vuile verwijzing naar de xtc-dealer. Hier moet toch reactie op komen! Iemand een idee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zoveelste voorbeeld van mediabeïnvloeding van de staatszender. Zulke schandalige praktijken moeten een halt toegeroepen worden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() schandalig!
die zendtijd had moeten besteed worden aan allochtonencriminaliteit! Ze moeten hun prioriteiten kennen!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb een aantal vraagjes: - zou het niet kunnen zijn dat de media het Vlaams Blok proberen in diskrediet te brengen om hun eigen hachje te redden? ( ipv directe verbanden te insinueren rond de politieke doodzwijging van het Vlaams Blok) - Moest er nu een soort VLD-schandaal (zeg gewoon maar iets) losbreken; denk je dat ze dat dan ook zouden uitzenden in dat programma? en - wat waren de onderwerpen vandaag in de 7e dag? (zo weet ik of ik vanavond nog hoef te kijken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Leterme letterlijk: 'Ik ben bereid om de verkiezingsuitslag van 13 juni te respecteren'.
Dit wordt dus een coalitie Vlaams Kartel - Vlaams Blok |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() VRT speelt met de blokjes, zodanig zelfs dat het opvalt.
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar zit de vierde voorzitter ? Vlaams Blok wordt groter dan de VLD !
DISCRIMINATIE ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
CD&V die de partner laten vallen om maar te proberen de draad van voor 1999 te kunnen her-op-pakken.... enkele maanden immobilisme.... geen oplossing voor een "Vlaamse" regering... Brussel en Wallonië kunnen aan hun economische heropleving werken... in de Herfst protokol dat het niet lukt in het Noorden van België.... probleem... kan men in het Noorden alleen opnieuw verkiezen... na een zestal maanden geknoei nieuwe verkiezingsuitslag met CD&V+NVA en VB naar het 28ste knoopsgat verwezen....
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vond die intro ook schandalig. Ik ben tegen het Vlaams Blok maar zoiets doe je niet. Er is wel iemand overleden hé! Wat moeten de familieleden van de slachtoffers er wel niet van denken?! Hun zoon, dochter, vader, moeder, broer, zus, ... wordt misbruikt door de statszender om de Blok in diskrediet te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() ja in feite, wa hebben die 2 partijen met elkaar gemeen?
kversta helemaal ni wat de PVDA in het AEL ziet. Die gasten vant AEL zijn compleet geschift naar mijn mening. Arabisch de derde landstaal? Nen fundamentalist naar Belgie halen om hem hier een forum te geven? GEEN denken aan. abou blabla loopt tegen de lamp, vroeg of laat. Pak die gasten liever es aan ipv het VB. Denk dat het VB-probleem toch niet zo dringend en zo belangrijk is als het AEL. Ik |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
|
![]() Die van PVDA+ zijn ook compleet geschift, kijk maar eens hoe ze staan t.o.v. Stalin.
Grof dat de media zo'n dingen misbruikt, niet alleen voor het VB maar ook voor de betrokken mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|