![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een jaar geleden ongeveer, in een of ander politiek programma zei u eens:" we moeten de belgische voetbalcompetitie opsplitsen, dan gaan we eindelijk weer eens fiere vlaamse leeuwen hebben, in plaats van rode duivels en zullen wij overwinningen boeken". Klopt niet waar?
Nu ik weet niet of u afgelopen weekend Nederland-België heeft gezien, maar is het u niet opgevallen hoeveel Waalse spelers, of spelers die voor een waalse club uitkomen, in de selectie zaten? Mpenza,Baseggio,Kompany,deflandre,Bisconti,Dufer,. .. Niet direct van de minste spelers. Maar we hebben nu eens gewonnen tegen Nederland, maar al bij al, onze voetbalcapaciteiten zijn schrikbarend laag en toch heeft u het idee om dit op te splitsten. Dus de competitie nog verder verzwakken, door Standard,Moeskroen... er uit te laten, vind u een oplossing? Volgens mij zullen die vlaamse leeuwen niet zo zeer brullen hoor, want gaat u met spelers van KV Oostende, een wereldelftal opzij zetten? (en vergeet niet, de laatste sterkhouders van het belgische elftal komen bijna uit wallonie: wilmots,scifo,preud'homme,albert,...) Vrouwen en voetbal, het is me wat.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() correctie, Kompany is Vlaamstalig, en Baseggio brussels.
Dien mpenza is GEEN BELG (voor zover ik weet ziet een Belg nog steeds Blank) en wat de rest van de walen betreft, die kunnen we gerust vervangen. Devlieger Vreven/Valgaeren/Simons/De Schacht Clement/Bernd Thijs/Goor Sonck/Buffel/Peeters 11 pure Vlamingen! Maar persoonlijk blijf ik voor de Belgische competitie. Zo kunnen we meer vechten met de walen van La Louviere of Charleroi! Malinwa Forever |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ik dacht dat men belg is, als men de passpoort heeft? En mpenza heeft die wel, dus hij is wel Belg. Ja Walen kunde vervangen, maar door wie? Door jefke delen zeker? En hoe gaat u met charleroi vechten als malinwa maar in de 2de divisie zit? Ze zijn zelfs beter als u ![]()
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus volgens jou om Belg te zijn moet je blank zijn? Laat me nie lachen. Haal de Waalse spelers eruit en je hebt een caféploeg, als je niet weet waarover je het hebt zwijg dan gewoon. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Belgische voetbalcompetitie splitsen is waanzin!
.......................................... |
![]() |
![]() |
#6 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() kortzichtige idioot ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Er zijn genoeg vlaamse sterkhouders dus dat is een belachelijk argument.
Men is Belg (bestaat dat?) als ge een belgisch paspoort hebt, onderscheid maken met als argument huidskleur is discriminerend. Wat een idiote topic. |
![]() |