![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Het artikel :
Wel grappig, Vermassen dient een klacht in tegen de facebookgroepen die "anti Jef Vermassen" zijn. Ze gaan zich daar direct moeten bij neerleggen, want het zijn zij die beweren dat Vermassen altijd zijn zin krijgt, zelfs al heeft hij het recht niet aan zijn kant ![]() En dan krijgen nét die Vermassen tegen als advocaat ![]()
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mooi zo. Die blaaskaak verdient een burnout en slapeloze nachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpelijk als facebook een platform wilt verlenen aan de zenders van die dreigementen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Het punt is dat hier sprake is van een paradox. Als daar een rechtzaak van komt en de rechter doet een uitspraak "Je hebt gelijk, Vermassen wint altijd".
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Oh nee! Ik heb facebook + ik vind Jef een blaaskaak. Ik pas perfect in het daderprofiel!!!
* Rapture pakt zijn valies en vetrekt naar de oerwouden van Papoea-Nieuw Guinea.
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Waren het bedreigingen via Facebook ?
Woooowkes ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() De facebookgroep heet "Anti-Jef Vermassen: geen bewijzen= geen schuld "
De oprichters van de pagina kregen vorige week al een mail van Vermassen waarin hij eist dat hun pagina zijn naam niet meer gebruikt. Tegen 10u deze voormiddag sluit hun pagina.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lepe Jef gaat hier nog munt uit slaan.
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Ben er ook niet rouwig om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Vandaag een artikel in het Nieuwsblad met een gerechtspsychiater, meer dan 40 jaar ervaring, die beslist heeft om ook nooit meer voor assisen te werken.
De voornaamste oorzaak zijn de advocaatjes en hun agressieve pleidooien, advocaatjes en hun bestelde psychiatrische rapporten. Hij heeft het over valse diagnoses zoals ADHD, Asperger,...en alles wat daar niet in thuis hoort vliegt in de vuilbak 'borderliner'. Ja hij zegt zelfs dat je van iedereen een psychiatrisch geval kan maken want iedereen heeft zijn eigen persoonlijkheid die niet perfect is. Hij heeft kritiek op moorden die gepleegd worden uit onweerstaanbare drangt. Dit dateert van de 19de eeuw omdat er toen veel hoge burgerij bij de hoeren gingen terwijl vrouw lief thuis moest blijven en braaf zijn. Sommige vrouwen speelden het ook stout en als de man haar thuis kon betrappen werd dit meestal gevolgd door moord omdat in die tijd de eer van de man zeer sterk geschonden werd ! Deze hogere klasse heeft deze wet ingevoerd om zichzelf achteraf zonder enkel probleem vrij te pleiten. Helaas vind ik geen online versie van dit artikel. Heb ik erover gekeken ? Het is niet Lieve Dams ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De dood is nu ook weer het ergste niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het was alleszins misselijk te zien hoe Vermassen Marie-Louiske vrij pleitte en een hele mediashow haar nog ophemelde als ware ze een heldin, nadat ze haar dementerende echtgenoot tientallen slagen op de schedel met een hamer gegeven had en dan nog eens herhaaldelijk zijn keel oversneed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Meneer is er zeker van dat de doodsbedreigingen kwamen van iemand van die bewuste facebookgroep. Daarstraks was er een interview met een van de oprichtsters in de uitzending van Peters & Pichal. Straks ook op het VTM journaal. En daar het ook over: de beknotting van de vrije meningsuiting door Vermassen. Die vent begint echt serieus naast zijn schoenen te lopen.
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb de indruk dat ze de straten daar in Lede gaan mogen verbreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Neen, maar is een facebookgroep met de titel "Anti-Jef Vermassen: geen bewijzen= geen schuld " aanzetten tot haat?
|
![]() |
![]() |