![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Word jij ook gek van die goedgelovige mensen die jou in je adresbestand hebben staan en allerlei kettingmails aan je doorsturen?!? Hier is een oplossing voor. Als je de goedgelovigheidstest op www.pasopdezesitebevateenvirus.com/klikhier.htm invult en het resultaat doorstuurt aan al je contacten, minstens honderd andere mensen en ditishetemailadresvandebaasvanalleem...waarho or.com dan haalt de email-beheerder van het internet jou van de lijst van mensen die kettingmails kunnen ontvangen af. Dit werkt goed! Ik heb deze mail pas net verstuurd en heb in de tussentijd al geeneen kettingmail meer ontvangen!!
Hoogachtend, een goedgelovig sukkeltje. En nu wil ik dus geeneen van die kutdingen meer ontvangen he? Godverdegodverde... P.S. Ik heb de karakterlimiet voor een onderwerktitel op dit forum gevonden.
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Hehehe, what a mess.
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() OK...
Ik lag serieus strijk. Al had ik wat suspension of disbelief nodig want ik weet dat een olifant met een zere poot niet te benaderein is. Als je graag zelfmoord pleegt moet je hem zeker te voet gaan helpen zonder hem eerst te verdoven. Ik heb al een olifant charge overleefd ...te voet. Maar ik heb geen zin om dat ooit nog eens mee te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() De foto is trouwens van een Indische olifant, dus dat was inderdaad niet degene die hij in Kenia tegen was gekomen.
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Balen inderdaad. Idioten die het nog steeds opportuun vinden onzin uit het paleolithicum zoals "Bill Gates deelt zijn fortuin uit" rond te sturen.
Of nog grotere pipo's die met een zelf bij elkaar gescheten Powerpoint-presentatie van een of ander dwaas emo-verhaaltje, iets dat moet doorgaan voor een mop, of iets wat ze uit de Flair gehaald hebben je mailbox komen bezoedelen. Eigenlijk zouden drie of meer vraag- of uitroepingstekens na elkaar gedetecteerd moeten kunnen worden en de mail automatisch doorverwezen naar 'ongewenst'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Here, beware ons van baardmoppen in een powerpoint presentatie gegoten door een seniorennet-member. Straf hen vooral als er op het einde nog een irritant lachje achter komt. |
|
![]() |
![]() |