![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo allemaal,
Graag wil ik hierbij jullie hulp inroepen. Ik ben een Franstalige student aan de universiteit van Namen. Van mijn docenten heb ik de taak gekregen om, samen met mijn groep, een krantje te maken. Daarvoor hebben wij voorstellen moeten doen. Eén daarvan was namelijk : - Een BV ‘telefonisch’ contacteren Ik richt me nu tot jullie. Ik besef dat dit voorstel gek in de oren zal klinken, maar weten jullie toevallig of dit mogelijk is? Kennen jullie toevallig een ‘toegankelijke’ BV ? Dit is helemaal geen grap. Dus niet mee lachen, aub! Bedankt allemaal ! Phrantic |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Harrie Christus.
Die is al op tv geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dat is een Nederlander.
Ik suggereer Hot Marijke, zij post hier geregeld. Laatst gewijzigd door Another Jack : 26 november 2010 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 26 november 2010 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En als je voor genoeg positieve reclame zorgt in Wallonië, zou ze je wel eens uitvoerig kunnen bedanken. Of dat zo positief is is wat anders.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De Vlaamse humorist toert momenteel door Wallonië en Brussel en is dus nu ook bekend in Franstalig België. Bovendien werkt hij op "La Première" (de radio van de RTBF). 2. Koen Wauters ![]() De zanger van Clouseau, ook zeer toegangelijk volgens mij! 3. Wilt u nu iemand die niet in België gelooft en die trouwens Vlaams-Nationalistisch is, Willy Sommers ![]() Het is ook zeer interessant de mening te hebben van iemand die niet in België gelooft. Zijn muziek trekt op niets volgens mij maar als mens, denk ik dat hij toegangelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |