Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2010, 17:57   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard De islamisering van Oostenrijk

Jodelen ist verboten!

Niet enkel wordt Susanne Winters vervolgd en veroordeeld omdat ze toch wel zei dat Mohammed een kind van negen penetreerde als hij 53 was, en wordt Elisabeth Sabaditsch-Wolff aangeklaagd voor het vertellen van de waarheid, maar blijkbaar mag men in Oostenrijk nu ook niet meer jodelen terwijl men het gras maait, wegens verstoring van muzelmaanse buren!

Ge begint U af te vragen waarom die partij van Haider zo succesvol was.

Citaat:
Boete voor jodelende Oostenrijker

GRAZ - Een man in Oostenrijk is beboet voor zijn gejodel tijdens het grasmaaien. De man was op een vrijdagmiddag aan het zingen geslagen, maar stoorde daarbij zijn islamitische buren.

Die waren net bezig met hun vrijdagse gebedsdienst en luisterden naar het gezang van hun voorganger, een muezzin. De politie kwam erbij en die sleepte de 63-jarige gepensioneerde voor de rechter in de stad Graz. „De klacht kwam erop neer dat mijn gejodel leek op het gezang van hun muezzin
LEES VERDER

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 19:00   #2
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Onzintopic; eerst een fles halal schnapps op tafel zetten !
Oud 27 november 2010, 19:06   #3
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Onzintopic;
Want?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
eerst een fles halal schnapps op tafel zetten !
Die hebben ze al en wordt 'thee' genoemd.

On topic:

Die rechter moet onmiddellijk ontslagen, en die muzelman op transport naar Muzelmanië gezet worden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 19:23   #4
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Jodelen ist verboten!

Niet enkel wordt Susanne Winters vervolgd en veroordeeld omdat ze toch wel zei dat Mohammed een kind van negen penetreerde als hij 53 was, en wordt Elisabeth Sabaditsch-Wolff aangeklaagd voor het vertellen van de waarheid, maar blijkbaar mag men in Oostenrijk nu ook niet meer jodelen terwijl men het gras maait, wegens verstoring van muzelmaanse buren!

Ge begint U af te vragen waarom die partij van Haider zo succesvol was.

LEES VERDER

Volgens mij is ook dit weer een gevalletje 'superras' dat de onbedwingbare behoeft gevoelt om de vrijheid van meningsuiting te beperken.

En niet alleen in Oostenrijk.

Maar misschien ga je me straks toch een link geven die laat zien dat in Oostenrijk de magistratuur wél open is voor ('islamitische') vreemdelingen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 19:41   #5
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Volgens mij is ook dit weer een gevalletje 'superras' dat de onbedwingbare behoeft gevoelt om de vrijheid van meningsuiting te beperken.

En niet alleen in Oostenrijk.

Maar misschien ga je me straks toch een link geven die laat zien dat in Oostenrijk de magistratuur wél open is voor ('islamitische') vreemdelingen.
Ik weet niet helemaal wat u met uw laatste zin bedoelt, maar hier is alvast wat er in de Oostenrijkse krant staat:

Citaat:
Klingt ein Steirer-Jodler wie der Ruf eines Muezzins? Ja - sagt ein Grazer Gericht. Ein 63-jähriger Pensionist wurde jetzt zu 800 Euro Geldstrafe verurteilt, weil er beim Rasenmähen sang und jodelte - und somit die Betstunde von Moslems störte. "Verächtlichmachung religiöser Symbole" und "Behinderung der Religionsausübung" nennt das Bezirksgericht Graz-West den skurrilen Fall.

Helmut G. (Bild) war an einem Freitagnachmittag damit beschäftigt, auf seinem Grundstück in Graz den Rasen zu mähen. "Und weil ich halt so gut gelaunt war, hab ich dazu gejodelt und ein paar Lieder angestimmt", so der Pensionist im Gespräch mit der "Steirerkrone". Das passte seinen Nachbarn, gläubigen Moslems, allerdings gar nicht. Die waren nämlich in ihrem Haus zur Betstunde zusammengekommen, die auch per Lautsprecher in den Hof übertragen wurde.

Einige fühlten sich von dem rasenmähenden 63- Jährigen daraufhin in ihrer Religionsausübung gestört - und zeigten ihn prompt bei der Polizei an. "In der Begründung hieß es, mein Jodler habe wie der Ruf eines Muezzins geklungen", schüttelt Helmut G. fassungslos den Kopf. "Dabei war es ja überhaupt nicht meine Absicht, ihn nachzumachen", beteuert der Grazer.

hele artikel
Kort samengevat:

- Oostenrijkse meneer maait zijn gras, is goedgeluimd en besluit wat te gaan jodelen tijdens het grasmaaien.
- Tegelijkertijd hebben zijn islamitische buren een gebedsbijeenkomst in hun huis die via luidsprekers ook in de tuin integraal uitgezonden werd.
- Islamitische buren voelen zich door dat gejodel gestoord en dienen een klacht in.
- Rechter veroordeelt man tot 800 euro boete vanwege "het verachtelijk maken van religieuze symbolen" en "het hinderen van geloofsbeoefening".

Ten eerste snap ik al niet waarom die islamitische buren zonodig hun halalbijeenkomst via luidsprekers óók in de tuin ten gehore meenden te moeten brengen.
Ten tweede was daar een muezzin binnen zijn klanken aan het uitstoten, dus hoe kunnen die hakbars dan die buurman buiten gehoord hebben?
Ten derde vind ik het vreemd dat die islamieten wél voor geluidsoverlast mogen zorgen.

Het lijkt mij dus duidelijk dat die kromsprekende rechter helemaal de weg kwijt is, en de islamieten blijkbaar zeer genegen, en de eigen Oostenrijkse jodelcultuur zeer ongenegen is. Typisch gevalletje eigen volk laatst & laat de religieuze waanzin maar regeren.

Jodelahiiiiiiiiiiiiiiiiiiitler!
Oud 27 november 2010, 20:06   #6
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik weet niet helemaal wat u met uw laatste zin bedoelt, maar hier is alvast wat er in de Oostenrijkse krant staat:

Kort samengevat:

- Oostenrijkse meneer maait zijn gras, is goedgeluimd en besluit wat te gaan jodelen tijdens het grasmaaien.
- Tegelijkertijd hebben zijn islamitische buren een gebedsbijeenkomst in hun huis die via luidsprekers ook in de tuin integraal uitgezonden werd.
- Islamitische buren voelen zich door dat gejodel gestoord en dienen een klacht in.
- Rechter veroordeelt man tot 800 euro boete vanwege "het verachtelijk maken van religieuze symbolen" en "het hinderen van geloofsbeoefening".

Ten eerste snap ik al niet waarom die islamitische buren zonodig hun halalbijeenkomst via luidsprekers óók in de tuin ten gehore meenden te moeten brengen.
Ten tweede was daar een muezzin binnen zijn klanken aan het uitstoten, dus hoe kunnen die hakbars dan die buurman buiten gehoord hebben?
Ten derde vind ik het vreemd dat die islamieten wél voor geluidsoverlast mogen zorgen.

Het lijkt mij dus duidelijk dat die kromsprekende rechter helemaal de weg kwijt is, en de islamieten blijkbaar zeer genegen, en de eigen Oostenrijkse jodelcultuur zeer ongenegen is. Typisch gevalletje eigen volk laatst & laat de religieuze waanzin maar regeren.

Jodelahiiiiiiiiiiiiiiiiiiitler!
Het is een linkse schande. Die rechter en die muzelmannen afvoeren richting muzelmannen haathove.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 20:32   #7
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
Inderdaad.
Jodelen is een minderwaardig geluid en moet verboden worden.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 20:38   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Als men dit verhaal vijf jaar geleden had verteld dan had men de boodschapper toch wel voor zot versleten?

Ten eerste vind ik niet dat jodelen op het kattengejank van die muezzin lijkt, maar wat ik me bovendien afvraag:
WAAROM zou een Oostenrijker niet mee met die muezzin mogen zingen als ie dat leuk vindt?

Verder volledig akkoord met Sus.

Ik vind zulke verhalen héél erg belangrijk om even stil te staan bij de voortschrijdende islamisering van Europa en de gevolgen waar we ons allen binnen een jaar of 10 op zullen mogen verheugen.
Mogen we dan nog in de zomermaanden BBQ met muziek houden in onze achtertuintjes als je muzelmaanse buren hebt? nog een biertje drinken of een glaasje wijn teveel?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 27 november 2010, 20:55   #9
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet helemaal wat u met uw laatste zin bedoelt, ...
laatste zin:

"Maar misschien ga je me straks toch een link geven die laat zien dat in Oostenrijk de magistratuur wél open is voor ('islamitische') vreemdelingen."

Dat 'islamieten' geen blaam treft omdat rechtbanken immers bestaan uit het 'superras' dat de onbedwingbare behoefte gevoelt om uw en mijn vrijheid van meningsuiting te beperken.

Tenzij het in Oostenrijk zo blijkt te zijn dat rechtbanken en aanverwante artikelen voornamelijk bestaan uit 'moslim'-mensen.
Hetgeen uitzonderlijk zou zijn, daar deze functies in Europa bijna uitsluitend worden bevolkt door witmensen, en dan nog een bepaald gedeelte daarvan.

Maar nogmaals, misschien is het in Oostenrijk wel anders. Link graag.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 november 2010 om 20:56.
Oud 27 november 2010, 21:10   #10
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tenzij het in Oostenrijk zo blijkt te zijn dat rechtbanken en aanverwante artikelen voornamelijk bestaan uit 'moslim'-mensen.
Hetgeen uitzonderlijk zou zijn, daar deze functies in Europa bijna uitsluitend worden bevolkt door witmensen, en dan nog een bepaald gedeelte daarvan.
Tiens, zijn volgens U de muzelmensen dan een ander "ras" dan de "witmensen"?

Oud 28 november 2010, 00:48   #11
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tiens, zijn volgens U de muzelmensen dan een ander "ras" dan de "witmensen"?
Ik zei het toch net iets preciezer:

Citaat:
Jij weet vast wel wie er zo goed als uitgesloten worden van de benoembare baantjes die er toe doen: 'Extreem' rechts, vreemdelingen, gekleurde medemensen en moslims.

Ondanks de ronkende rethoriek over de multi-culturele samenleving van hhhhhhhhen die gaan over benoemingen.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 november 2010 om 00:48.
Oud 28 november 2010, 14:49   #12
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

In de verslagen over dat proces tegen Elisabeth Sabaditsch-Wolff kwam o.a. naar voren dat zij gezeten aan een tafeltje met 4 toehoorders (o.a. een journaliste met verborgen microfoon) de woorden "Islam is scheisse" gesproken heeft. Deze uitspraak viel in een debat of je wel of niet strafbaar bent als je dat zegt. Dus is de kwestie: is het illegaal en/of strafbaar om over de legaliteit van de uitspraak "Islam is scheisse" te debatteren?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 14:54   #13
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
laatste zin:

"Maar misschien ga je me straks toch een link geven die laat zien dat in Oostenrijk de magistratuur wél open is voor ('islamitische') vreemdelingen."

Dat 'islamieten' geen blaam treft omdat rechtbanken immers bestaan uit het 'superras' dat de onbedwingbare behoefte gevoelt om uw en mijn vrijheid van meningsuiting te beperken.

Maar nogmaals, misschien is het in Oostenrijk wel anders. Link graag.
Hilarisch! Dus wanneer moslimmensen rechter waren geweest was het wel goed?
Zeg dat dan meteen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 15:12   #14
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Hier staan er drie tegelijk de muezzin na te zingen!

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=664632

(ik mis de vergelijking in feite)

ge moet het als muzelfamilie maar in je hoofd krijgen om naar Jodelland te verhuizen en dan nog gelijk te krijgen als je schadevergoeding eist omdat de mensen daar jodelen! allez!

Laatst gewijzigd door circe : 28 november 2010 om 15:13.
Oud 28 november 2010, 16:09   #15
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

ge moet het als muzelfamilie maar in je hoofd krijgen om naar Jodelland te verhuizen en dan nog gelijk te krijgen als je schadevergoeding eist omdat de mensen daar jodelen! allez!
Ja maar Jodelland moet zich aanpassen aan islam he? Alle culturen kunnen dat, kijk maar wereldwijd!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 16:15   #16
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Als het zo verder gaat zullen we in de toekomst wel dhimmi's (ofte spirituele eunuchs) moeten opsporen en deporteren naar Saoedi.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 28 november 2010 om 16:18.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2010, 16:57   #17
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
In de verslagen over dat proces tegen Elisabeth Sabaditsch-Wolff kwam o.a. naar voren dat zij gezeten aan een tafeltje met 4 toehoorders (o.a. een journaliste met verborgen microfoon) de woorden "Islam is scheisse" gesproken heeft. Deze uitspraak viel in een debat of je wel of niet strafbaar bent als je dat zegt. Dus is de kwestie: is het illegaal en/of strafbaar om over de legaliteit van de uitspraak "Islam is scheisse" te debatteren?
Over christenen is er al veel ergere praat verkocht dan dat.
Maar ja, de islam heeft serieus lange tenen ...
Oud 28 november 2010, 18:06   #18
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Niet vergeten dat de muzelmannekes al twee keer op de poorten van Wenen hebben staan te bonken he, en dat bijgevolg -volgens de islamitische doctrines toch- Oostenrijk voor altijd aan de muzelman en zijn imaginaire vriendje behoort.
Die multicriminele dhimmierechter heeft dat al heel goed door.
Oud 28 november 2010, 18:15   #19
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Diene video blijkt al overbelast te zijn!

dit is dezelfde in een betere versie:
http://www.youtube.com/watch?v=hAbGC-Yk878

Oud 28 november 2010, 18:18   #20
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet vergeten dat de muzelmannekes al twee keer op de poorten van Wenen hebben staan te bonken he, en dat bijgevolg -volgens de islamitische doctrines toch- Oostenrijk voor altijd aan de muzelman en zijn imaginaire vriendje behoort.
Die multicriminele dhimmierechter heeft dat al heel goed door.
Op het ogenblik dat we geen croissants meer mogen eten dan is het hek van de dam!
(zouden onze verrijkende medelanders al weten dat ze die croissants hebben gemaakt om de overwinning in Wenen te vieren? )

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be