![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zal wel weer de schuld van het VB zijn.
Er moet toch iets of iemand schuld treffen. http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...n-nazi-s.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() Van Hergé wisten we't, van Willy Vandersteen is 't vorig jaar bovengekomen. Nu Peyo ook al? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'n Mens zou nog ècht gaan geloven dat linxerds psychisch gestoord zijn.
Wie houdt zich daar nu in vredesnaam mee bezig, welke nietsnuttende idioot houdt zich daar onledig mee? Hilarisch, als 't niet zo intriest was. Mijn kat markeert z'n territorium, overal geurvlaggen achterlatend, elke indringer verjaagt ie, vechtend op leven en dood soms. Vanzelfsprekend is hij steeds de overwinnaar, 't is tenslotte z�*jn territorium! Veel dieren doen dit, is mijn kat en alle dieren die dit doen; 'racistisch'? Als 'klap op de vuurpijl', kers op de taart zeg maar, heet m'n kat ook nog Smurf! ![]() Ik denk dat ik z'n naam ga veranderen in 'Grote Smurf'! Zou de Hr. Buëno mijn kat eens willen komen 'analyseren'? Ik analyseer de Hr. Buéno, kort en bondig; totaal gestoord!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Berlusconi gaat nog gelijk krijgen voor zijn uitspraak.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ik las het al eerder vandaag en dacht eerst dat dit een grap was, maar Antoine Buéno, de "onderzoeker" van de smurfen, die nota bene literatuur doceert aan de politieke faculteit van de universiteit van Parijs, schijnt het echt serieus te menen.
Ik vraag me nu toch verwonderd af hoe ziekelijk geobsedeerd politiek correct iemand eigenlijk kan zijn, want dit lijkt me toch echt niet gezond meer. Als je al in onschuldige stripverhaaltjes nazipropaganda meent te herkennen, ben je wat mij betreft rijp voor een bezoekje aan de psychiater. Bovendien lijkt het me ook niet bepaald gezond dat deze Antoine Buéno aan politieke faculteit van de universiteit van Parijs doceert. Een gerede kans dat hij zijn studenten probeert te hersenspoelen met dit soort nonsens. Immers, zo iemand kan toch nooit objectief met wetenschap bezig zijn? Hier nog twee wat uitgebreidere artikelen over hetzelfde onderwerp, in het Nederlands en in het Frans: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2690/...sistisch.dhtml http://www.lexpress.fr/actualites/1/...eu_989833.html
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had je 't over mijne Smurf filo?
Past oep eh, niemand, zelfs jij niet, beledigt mijne Smurf ongestraft! 't Is dat ie nu 'n beetje ziek is, anders...hij loopt niet hoog op met 'vreemd volk'! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan kan hij op zijn territorium gaan jagen op:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Oeioei...'t is vast 'n complot! Ik: ![]() Losbandig wijf doet aan 'veelsmurferij' ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Gargamel is een Jood:
![]()
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Uit één van de artikels die ik zojuist postte:
Citaat:
Trouwens, zou er binnenkort een gekuiste, aan de eisen van het huidige politiek correcte tijdsgewricht aangepaste versie van de smurfen komen? Een versie waarbij de smurfen alle kleuren van de regenboog hebben en allemaal ook met een rood mutsje op. Behalve Grote Smurf natuurlijk, die wegens uitbuiting van de smurfbeidende klasse naar de Smurflag Archipel is verbannen. En dan gaan ze samen broederlijk tegen kwalijke dingen als milieuverontreiniging vechten, gesymboliseerd door Gargamel, die verder gewoon zichzelf mag blijven, jood dus, want het is immers politiek correct om die overal de schuld van te geven. De regenboogsmurfen zetten zich voorts in voor de ontsluiting van hun dorpje dat in het vervolg deel zal gaan uitmaken van het Globale Smurfendorp. En natuurlijk krijgt de smurfin dan een zedig boerkaatje aan, waarbij ze wel haar zwoele oogopslag mag houden.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij nader inzien...die man kan ergens gelijk hebben.
Nog 'n stukje uit 't artikel: Totalitaire racisten, macho's en ook nog eens antisemieten. ![]() Die smurf(inn)en toch...tssss...
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Meneer Buéno beschuldigt enkel de Smurfen, Gargamel is echter ook niet vrij van zonde:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van welke "kleine blauwe" zou er hier eigenlijk sprake zijn? Mensen van de blauwe knoop, of eerder mensen van adel? Of, zou er gerefereerd worden aan, ik durf het haast niet te zeggen, Noord-Afrikanen die vroeger nogal eens aangeduid werden met de term "blauwen"? Die Gargamel toch.
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De heer Buéno heeft hiermee wat spektakel willen veroorzaken om meer aandacht te krijgen.
Weet je... De Romeinen hadden heel Frankrijk bezet, maar een klein dorpje bleef stand houden dankzij de toverdrank van de Druïde, wat op zich al discriminerend werkt. In dat dorpje wonen twee "krijgers", eentje die de toverdrank gebruikt en eentje die als kind in de pot met toverdrank is gevallen. Ze slachten dagelijks everzwijnen en Romeinen. De dikke van de twee heeft als hobby om Romeinen in de vernieling te slaan. Aan het einde eet (op en vals zingende bard na) het hele dorp aan 1 tafel. Mag ik nu ook een boek schrijven? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |