Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2009, 06:03   #1
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard Pedofiel mocht 5 jaar lang z'n ding doen in Nederland

bron

Veel beter als bij ons is het daar toch precies toch niet in Nederland. Ik krijg echt de indruk dat die daar nog veel conservatiever, dommer, rechtser en dus vooral hypocrieter zijn dan bij ons.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 06:34   #2
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
bron

Veel beter als bij ons is het daar toch precies toch niet in Nederland. Ik krijg echt de indruk dat die daar nog veel conservatiever, dommer, rechtser en dus vooral hypocrieter zijn dan bij ons.
Ach ach ach, moet zelfs een onderwerp als pedocriminaliteit dienen om goedkoop anti-Ollands racisme te spuien?

Allé dan, hier het verlichte, niet hypocriete Vlaanderen van vandaag: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...isbruik_nijlen. Staat op dezelfde pagina als degene die gij aanhaalt.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 juni 2009 om 06:35.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 06:51   #3
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ach ach ach, moet zelfs een onderwerp als pedocriminaliteit dienen om goedkoop anti-Ollands racisme te spuien?

Allé dan, hier het verlichte, niet hypocriete Vlaanderen van vandaag: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...isbruik_nijlen. Staat op dezelfde pagina als degene die gij aanhaalt.
En te zeggen dat ik zelf hollands bloed door de aderen vloeien heb en vroeger een vurig voorstander was van een Heel-Nederland. Die romantiek is me ondertussen vreemd en de realiteit van een Nederland dat neerkijkt op Vlaanderen wat duidelijk zichtbaar is in haar handelen lijkt me duidelijker dan ooit.
Oud 18 juni 2009, 07:02   #4
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En te zeggen dat ik zelf hollands bloed door de aderen vloeien heb en vroeger een vurig voorstander was van een Heel-Nederland. Die romantiek is me ondertussen vreemd en de realiteit van een Nederland dat neerkijkt op Vlaanderen wat duidelijk zichtbaar is in haar handelen lijkt me duidelijker dan ooit.
Citaat:
Opnieuw geval van seksueel misbruik in tehuis do 18/06/2009 - 07:06
In Kessel, bij Nijlen, is opnieuw seksueel misbruik aan het licht gekomen in een tehuis voor mentaal gehandicapten. Een 15-jarige jongen zou er vier jongens en vier meisjes hebben misbruikt. Hij is intussen uit de instelling gezet. Maar de directie diende geen klacht in bij de politie. Die is pas gisteren op de hoogte gebracht. Eerder deze week kwamen al twee andere gevallen aan het licht van seksueel misbruik in instellingen in Evergem en Koksijde.
Oud 18 juni 2009, 07:07   #5
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bron

Wat heeft dat met nationaliteit of links of rechts te maken? Er lopen overal gekken rond, in NL en in B, links en rechts.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 07:09   #6
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Bij ons kennelijk nog slechter dan in NL. Verwondert me geen zier.
Oud 18 juni 2009, 07:11   #7
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
We moeten neerkijken op mensen die op anderen neerkijken!
Oud 18 juni 2009, 07:17   #8
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Getuigt nogal van neerkijken me van racisme beschuldigen. Getuigt mijns inziens eerder van het tegenovergestelde vermits er dan van uit gegaan wordt dat Nederlanders effenaf een op zichzelf staand ras zijn.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 18 juni 2009 om 07:17.
Oud 18 juni 2009, 07:24   #9
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Opnieuw geval van seksueel misbruik in tehuis do 18/06/2009 - 07:06
In Kessel, bij Nijlen, is opnieuw seksueel misbruik aan het licht gekomen in een tehuis voor mentaal gehandicapten. Een 15-jarige jongen zou er vier jongens en vier meisjes hebben misbruikt. Hij is intussen uit de instelling gezet. Maar de directie diende geen klacht in bij de politie. Die is pas gisteren op de hoogte gebracht. Eerder deze week kwamen al twee andere gevallen aan het licht van seksueel misbruik in instellingen in Evergem en Koksijde.
Voor de slachtoffers maakt dat uiteraard geen verschil uit maar ik voel toch wel een verschil tussen een 15 jarige die al in de problemen zit en onmiddelijk wordt aangepakt en een 58 jarige die men vijf jaar laat begaan. Enfin ja, Hollanders hebben genoeg gelachen met de Dutrouxbelgen. Koekje van eigen deeg. Spijtig dat er sinds Dutroux zo'n overaanbod van verkrachtingen en pedofilie is geweest dat een mens er aan gaat wennen. Misschien wordt het wel eens tijd om de daders wat harder te gaan aanpakken.
Oud 18 juni 2009, 13:32   #10
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de slachtoffers maakt dat uiteraard geen verschil uit maar ik voel toch wel een verschil tussen een 15 jarige die al in de problemen zit en onmiddelijk wordt aangepakt en een 58 jarige die men vijf jaar laat begaan. Enfin ja, Hollanders hebben genoeg gelachen met de Dutrouxbelgen. Koekje van eigen deeg. Spijtig dat er sinds Dutroux zo'n overaanbod van verkrachtingen en pedofilie is geweest dat een mens er aan gaat wennen. Misschien wordt het wel eens tijd om de daders wat harder te gaan aanpakken.
Wat wil je, pubers die barsten van de hormonen steekt ge samen in een internaat voor onbepaalde tijd... Het zou abnormaal zijn moest het NIET gebeuren. Jeugd en onderdrukte seksuele energie: nog steeds een taboe zo te zien!

Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 18 juni 2009 om 13:33.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 13:56   #11
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
En daar gaat dan het debat over de doodstraf mogelijk weer aan het rollen...Wat mij betreft mogen meerderjarige misbruikers /verkrachters een dodelijke spuit krijgen.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 14:02   #12
kheops
Vreemdeling

kheops's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
En daar gaat dan het debat over de doodstraf mogelijk weer aan het rollen...Wat mij betreft mogen meerderjarige misbruikers /verkrachters een dodelijke spuit krijgen.
Verkrachting gaan bestraffen door de gemeenschap zelf een misdaad te laten gaan...? Ik vraag mij af waarom er altijd wordt teruggegrepen naar die doodstraf die dan plots weer bespreekbaar wordt. Het is belangrijk ook eens te kijken naar de oorzaak van de misdaad en niet alleen de bestraffing ervan.
kheops is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 14:02   #13
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bron

http://frontpage.fok.nl/nieuws/11276...rt-Brugge.html
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 14:04   #14
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kheops Bekijk bericht
Verkrachting gaan bestraffen door de gemeenschap zelf een misdaad te laten gaan...? Ik vraag mij af waarom er altijd wordt teruggegrepen naar die doodstraf die dan plots weer bespreekbaar wordt. Het is belangrijk ook eens te kijken naar de oorzaak van de misdaad en niet alleen de bestraffing ervan.
Eerst afdoende en efficiënte bestraffing. Dan bespreken van de oorzaken.
Oud 18 juni 2009, 14:25   #15
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Chemische castratie lijkt me eerder toepasselijk in een maatschappij waar de doodstraf is afgeschaft.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 14:59   #16
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Is het deze die je bedoelt ? Anders kan ik weeral eens niet volgen.
Oud 18 juni 2009, 15:01   #17
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is het deze die je bedoelt ? Anders kan ik weeral eens niet volgen.
Ik dacht dat schildpadden ook pedo's waren...
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 17:34   #18
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Haha, doet me terug denken aan het feit dat ge als moordenaar uw kogels moogt aanrekenen als kosten, voor het geval ge schuldig bevonden wordt.
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2009, 22:18   #19
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kheops Bekijk bericht
Men mag best naar de oorzaak kijken, maar persoonlijk kijk ik eerst naar de resultaten van deze daden. Deze mijnheer had een machtspositie en heeft daar op smerige wijze van geprofiteerd. Dit soort egoïsten, voor wie enkel de bevrediging van hun eigen lusten telt, valt niet te " genezen" . Dat is zijn karakter gewoon, om andere mensen zonder enige schaamte of medeleven te gebruiken . We zijn beter af als hij dood is.
Oud 18 juni 2009, 22:21   #20
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Chemische castratie lijkt me eerder toepasselijk in een maatschappij waar de doodstraf is afgeschaft.
Waarom chemische ? Als hij stopt met die medicamenten te nemen begint hij opnieuw met verkrachten. Gewoon definitief de teelballen en de penis verwijderen, op een operatietafel. Dat is wel het minste, als men hem niet mag doodmaken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be