Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 december 2010, 10:36   #1
eno2
Banneling

Standaard Defenestratie bij wijze van euthanasie

Uit het raam springen, dat deed Arthur Monicelli op 95-jarige leeftijd bij wijze van euthanasie.

Daar moet je jezelf responsabiliseren voor euthanasie, in Italie, dank zij de allesoverheersende barmhartigheid van de katholieken die de echte goeie dood nog steeds succesvol tegenhouden

http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...het-leven.aspx

Defenestratie dus maar (uit het venster springen).
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 10:40   #2
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Uit het raam springen, dat deed Arthur Monicelli op 95-jarige leeftijd bij wijze van euthanasie.

Daar moet je jezelf responsabiliseren voor euthanasie, in Italie, dank zij de allesoverheersende barmhartigheid van de katholieken die de echte goeie dood nog steeds succesvol tegenhouden

http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-c...het-leven.aspx

Defenestratie dus maar (uit het venster springen).
Je moet daarmee toch oppassen. Ik ken iemand die depressief uit het raam gesprongen is om zelfmoord te plegen. Nu zit hij in een karreke en is hij nog veel depressiever.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 10:54   #3
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je moet daarmee toch oppassen. Ik ken iemand die depressief uit het raam gesprongen is om zelfmoord te plegen. Nu zit hij in een karreke en is hij nog veel depressiever.
Hier kan hij euthanasie krijgen.
Oud 1 december 2010, 10:56   #4
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier kan hij euthanasie krijgen.
Nee hoor. Geen euthanasie voor depressieve mensen.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 11:13   #5
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Brute pech.

Defenestreren moet je natuurlijk niet uit het raam van het eerste verdiep doen.
Oud 1 december 2010, 14:36   #6
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je nu van den boerentoren naar beneden duikt, dan zal je wel dood zijn zeker ? Of van één van die wolkenkrabbers van de E.U. in Brussel Noord ? Of je inschrijven in de paraclub van Marcel DeWipper ...

Laatst gewijzigd door den dinges : 1 december 2010 om 14:37.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2010, 14:39   #7
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Gewoon met een VB vlag gaan rondlopen in Borgerokko/Mollahbeek of dergelijke...Dan maken de Nieuwe Belgen je wel af.
Oud 2 december 2010, 03:01   #8
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

De EU zit niet aan Brussel Noord. Dat is vooral Belgacom en de Vlaamse administratie. En een deeltje van de Brusselse en federale administratie, maar niet Europa.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2010, 09:39   #9
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Brute pech.

Defenestreren moet je natuurlijk niet uit het raam van het eerste verdiep doen.
Juist wel, dan kan je met je hoofd omlaag duiken. Van hogeraf wordt je slagingskans kleiner omdat je gaat draaien (en twijfelen) tijdens je val. Pas vanaf een flink aantal verdiepingen worden je kansen weer beter (oke, voor nogal vreemde waarden van beter dan). Een gezonde volwassene zal soms zelfs een landing bij de uiteindelijke valsnelheid nog kunnen over leven mits hij of zij in water landt met zijn benen eerst of zich onderweg groot genoeg weet te maken om voldoende af te remmen. In beide gevallen ben je je benen en heupen waarschijnlijk kwijt, maar het is te overleven. Voor iemand van 95 is het natuurlijk een andere zaak, als die een fatsoenlijk flatgebouw uitzoekt kan het praktisch niet fout gaan. Als je echt op zeker wilt spelen is mij vertraging bezorgen toch nog de beste optie, laatst is er nog een kudde olifanten doodgetreint, dus daar zit voldoende energie in. Ook van hoog genoeg springen met een strop om je nek werkt altijd. Beide methodes hebben overigens een flinke kans om degene die je vindt over zijn nek te laten gaan. De methode met de molensteen is ligt frisser, maar je hebt wel kans dat je een epidemie veroorzaakt. [/genoeg morbide praat voor vandaag]
Oud 2 december 2010, 10:24   #10
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Juist wel, dan kan je met je hoofd omlaag duiken. Van hogeraf wordt je slagingskans kleiner omdat je gaat draaien (en twijfelen) tijdens je val. Pas vanaf een flink aantal verdiepingen worden je kansen weer beter (oke, voor nogal vreemde waarden van beter dan). Een gezonde volwassene zal soms zelfs een landing bij de uiteindelijke valsnelheid nog kunnen over leven mits hij of zij in water landt met zijn benen eerst of zich onderweg groot genoeg weet te maken om voldoende af te remmen. In beide gevallen ben je je benen en heupen waarschijnlijk kwijt, maar het is te overleven. Voor iemand van 95 is het natuurlijk een andere zaak, als die een fatsoenlijk flatgebouw uitzoekt kan het praktisch niet fout gaan. Als je echt op zeker wilt spelen is mij vertraging bezorgen toch nog de beste optie, laatst is er nog een kudde olifanten doodgetreint, dus daar zit voldoende energie in. Ook van hoog genoeg springen met een strop om je nek werkt altijd. Beide methodes hebben overigens een flinke kans om degene die je vindt over zijn nek te laten gaan. De methode met de molensteen is ligt frisser, maar je hebt wel kans dat je een epidemie veroorzaakt. [/genoeg morbide praat voor vandaag]
Jaja, maar mijn eigenlijke zorg was de Fransen het monopolie afnemen op het woord "défénestration".
Oud 2 december 2010, 19:20   #11
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

Hey, er springen er al genoeg onder, hoor. En zo af en toe overleeft er ook een. Meestal zonder armen of benen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 00:14   #12
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Een originele : volledig naakt en met een varken aan de leiband de grote moskee in Brussel binnenwandelen.
Oud 3 december 2010, 10:10   #13
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Een originele : volledig naakt en met een varken aan de leiband de grote moskee in Brussel binnenwandelen.
OK

Dat zal ik doen zodra ik 95 word.
Oud 3 december 2010, 10:26   #14
abou Anis
Minister-President

Standaard

Titel moet dus zijn: euthanasie door defenestratie.

Laatst gewijzigd door abou Anis : 3 december 2010 om 10:26.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2010, 11:01   #15
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Titel moet dus zijn: euthanasie door defenestratie.
Nee, mijn titel is subtieler en schept de nodige ironische afstand tussen defenestratie en euthanasie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be