![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() De gemeente Merchtem, in Vlaams-Brabant (BHV) heeft al haar inwoners van buitenlandse nationaliteit een uitnodiging gestuurd om elkaar eens te ontmoeten op een feestje, kwestie van rap "ingeburgerd" te geraken.....
en........... rarara........ je kan er écht niet op komen welk soort feestje..... néén.......... géén vlaamse kermis met boerebrood met hesp of plattekaas..... géén eetmaal met pensen of worsten of andere streekgerechten...... gééne T-Dansant met vlaamse schlagers of volksdansgroepen...... maar.............. een "échte afrikaanse avond" !!!!!! ![]() gezien er in Merchtem géénen enkele marokaan woont, maar wél 52 andere verschillende nationaliteiten zoals polen, kroatiërs, georgiërs, duitsers, zwitsers, nederlanders, luxemburgers, italianen, fransen, engelsen, ieren, zweden en er zullen waarschijnlijk ook enkele angolezen en zo bij zijn... gaan die dat wreed tof vinden, surtout die zwitsers die hier al 40 jaar wonen, en "integreren" dat die gaan doen !!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Elkaar ontmoeten is één ding. De omkadering kan bijzaak zijn.
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die Angolezen zullen zich al thuis voelen he.
Weeral typisch eigenlijk. Een goed initiatief maar dan heel bekwaam zelf naar de verdoemenis geholpen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
schoon zicht "jodelen met een strooien rokske aan"............ ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Typisch: onze eigen tradities wegmoffelen en het "buitenlandse" als vernieuwend ervaren ...
Een combinatie maken: ja neen! ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Das waar. Ze moeten ook aandacht hebben voor de Vlaamse cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ge moet er wél rekening mee houden dat ik in Vlaanderen leef hé ! k'zou niet weten van wie of van wat ik schrik zou moeten hebben..... wat wij hier allemaal al meegemaakt hebben, jonge, jonge...... t'énige waar ik nog een "klein" beetje schrik van heb is van de belastingscontrolleurs die t'bloed van onder onze nagels kloppen..... en meestal is dat in opdracht van de politieke kaste die ons "ondemocratisch" bestuur in handen heeft en taksen heft in mijne portemonnee om elders (in de walen, in Laeken op t'paleis of in t'buitenland en liefst in afrika) datzelfde geld met gulle hand te gaan uitstrooien ! ![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zei het maar omdat ik hier weleens gezien wordt als een extreem linkse rakker die vreemdelingen niets in de weg wil leggen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein) "I gained nothing at all from Supreme Enlightenment, and for that very reason it is called Supreme Enlightenment." (Boedha) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Oei ....weer zo'n multicul feestje , in Boom was dat ook ,lekker gezellig ,de politie heeft er nadat er een 6 tal agenten gewond raakte wel waarschuwingsschoten moeten lossen omdat ze met stenen werden bekogeld door de vreemde feestvierders
![]() Heb eens in Boom gaan winkelen ,en eens met de winkeliers gepraat ....da zijn allemaal racisten seg ,die gaan bijna allemaal op da vuil blok stemmen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() van Aalst tot Beersel,Chocogem... Xenogem, Yodegem en Zutendaal ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |