![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Vooral laaggeschoolde moslims willen “redelijke aanpassingen” op het werk,
zodat men rekening houdt met hun godsdienst. Dat blijkt uit een nieuwe studie van de professoren Ilke Adam (VUB) en Andrea Rea (ULB) in opdracht van het Centrum voor Gelijkheid van kansen en Racismebestrijding (CGKR). bron: hbvl. Volgens de antidiscriminatiewet is iedereen verplicht om redelijke aanpassingen te doen voor gehandicapten. Het gaat dan om afritten voor rolstoelgebruikers of stippelvloer en aparte belgeluiden voor blinden. Voor religieuze minderheden is die wettelijke verplichting er niet, maar de Interculturele Dialoog wil die daar ook. Dan gaat het om aparte gebedsruimtes, speciaal eten of het recht om de hoofddoek te dragen. ================================================== ===== Ik begin me toch iets af te vragen.... maar ik wil ook redelijk blijven als ik denk aan onze hardwerkende Vlamingen. Laatst gewijzigd door Tejokus : 13 december 2010 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien is een moslim wel gehandicapt ? (grijns)
Nee, dit gaat er wel zwaar over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zij lokken zulke dingen uit of geven iemand de pap in de mond. Tegenwoordig schreeuwt iedereen om werk en die komen met zoiets af. Ik denk ook niet dat onze werkgevers staan te juichen naast de kerstboom als die dergelijke voorstellen lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geestelijk alleszins.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
t werk dat is voor te werken, he, niet voor te bidden, ... en als ze halal bookes willen eten, wel dat ze die dan in hun brooddoos steken he, ... Jongens toch, elke dag krijg ik meer en meer goesting, om eens goed op t cgkr te gaan kotsen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jezus , de eerste die erover komt zagen, nagel ik tegen mijn muur als live size kruisbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij ons op het werk hangt de menu een week op voorhand uit. Als het iets is dat ik niet lust (of omwille van een andere reden niet wil eten) dan eet ik ook boterhammen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bidden op't werk doen de "goeie moslims" zowiezo.
Het enige ze nodig hebben is een droge plek, een bidmatje (kartonnen doos platgevouwen werkt ook) en een kompas (zeer gegeerde app voor de Iphones) Meestal zodanig geregeld dat het buiten de geëigende pauzes valt. En O Wee dat er iemand iets op durft te zeggen...
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik herinner me nog vrouwen in sommige bedrijven die een opmerking kregen als ze naar de wc gingen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga ook beginnen bidden. 5 keer een kwartier op een werkdag van 8 uur, zien hoelang de baas daarmee omkan, en hoeveel support ik krijg van het CGKR.
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Je zal snel uit-gebeden zijn vrees ik. Een docu op canvas maddox, al een paar maanden geleden. Ex-mijnwerkers waren daar aan het woord. Een mijnwerker (Vlaming) zei duidelijk dat de godsdienst de duidelijke struikelblok was. De man was dus Limburger van huis en geboorte uit ![]() Ze hadden met niemand last omdat de meesten (Polen, Spanjaarden, Italianen enz) katholiek zijn (of iets wat er op trekt). Hij werkte ondergronds en met een islam-gelovige. En die gelovige zei vlakaf: "Niks ramadan, ik moet eten zo kan ik werken en geld verdienen voor mij gezin". Waren zo ongeveer zijn woorden. Waar een wil is, is een weg en die gelovige is er niet minder-gelovig door geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toch een niet onbelangrijk kleinigheidje in onze maatschappij waar we al zo lang ijveren naar gelijkheid en zo ... 't Zit een beetje verborgen achter de vraag naar dat gebedsgedoe of hun halal eten maar 't is toch wel iets dat best wat aandacht mag hebben ... Moeten we nu redelijkerwijs alle vrouwen weghalen uit bureau's en vooral uit de leidinggevende funkties zetten of zou het centrummeke dit toch een beetje fout vinden ??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 14 december 2010 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |