![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU
Bekijk het filmpje en geef je reactie.... wat zijn mogelijke oplossingen om toch onze cultuur en welzijn te garanderen? Deze vloedgolf stopzetten is volgens mij al te laat, het heeft geen zin om u daartegen te verzetten... we moeten leren samenleven denk ik..... en het positief te benaderen, met negativiteit behaal je niks .... en zeker niets positiefs ![]() We moeten de nieuwe generatie goed opvangen in ons onderwijs systeem, ook moeten we ze allemaal sensibiliseren denk ik waarom ze naar een 'beter' land komen... waarom ze het in hun land minder goed hebben... en als ze op dezelfde manier hier gaan leven en hun cultuur willen verder zetten dat het land waar ze het beter hebben niet langer beter zal blijven... Ik denk dat godsdienst evolutie in de weg staat en daarom de kerk aan populariteit verliest... in economisch bloeiende landen. Mensen gaan als maar meer gaan verder studeren, alsmaar meer kennis opdoen... alsmaar EVOLUEREN... waardoor het land evolueert... Als we allemaal zouden leven zoals de paterkes en de nonnekes dan zou er niet veel evolutie zijn geweest gedurende de jaren..... Geloven in iets is denk ik niet verkeerd maar het moet gezond blijven en het mag niet het gezonde verstand in de weg staan... Wat zijn jullie bedenkingen daarover? Op welke manier kunnen we deze vorm van evolutie verandering opvangen op een positieve manier, de mensen sensibiliseren zodat ze meegaan met ons denkpatroon en niet andersom... CALL TO ACTION! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag zondagavond in Panorama die reportage over Zimbabwe. Hoe op één generatie de graanschuur van heel zuidelijk Afrika verworden was tot een grote woestenij, waar hongersnood heerst en waar geen scholing meer bestaat.
Oorzaak? ze hebben die stoute racistische xenofobe witte grootgrondbezitters eens ferm buitengekieperd sé! Ik zou willen terugkomen (even maar) binnen vijftig jaar.... ik vrees dat het hier Zimbabwe zal zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze horden verplaatsen zich naar Europa omdat hun oorspronkelijke environnment onleefbaar geworden is. Wat ze meenemen zijn hun onaangepaste gebruiken, zeden en tradities.
Bevecht ze niet maar negeer die en verstrek geen faciliteiten die verdere ontwikkeling toelaten.