![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7]Jongeren op de lijsten van B.U.B. [/size]
Antwerpen ![]() Kim Roovers, lijsttrekker, 20. ![]() Cedric Vloemans, 3e plaats, 22. Valérie Geelhand De Merxem, 6e plaats, 31. ![]() Ralph Vloemans, 9e plaats, 29 ![]() Yann Verbeeck, 7e opvolger 24 Brussel ![]() Hans Van de Cauter, lijsttrekker, 31. ![]() Alexander Thierens, 2e plaats, 29. David Van Herzele, 4e plaats, 23. Limburg ![]() Pieter Custers, lijsttrekker 19, dit is de jongste lijsttrekker van België. Annelies Vandenbergh, 3e plaats, 18, dit is de jongste kandidaat van België. ![]() Joris Piette, 5e plaats, 18., dit is de jongste lijstduwer van België. Oost-Vlaanderen ![]() Thomas Van Linter, lijsttrekker, 20. Ann Coosemans, 3e plaats, 29. Vlaams-Brabant ![]() Bruno Yammine, lijsttrekker 22. ![]() Jakob Smets, 2e plaats, 22. Eric Van Cauwenbergh, 4e opvolger, 21. West-Vlaanderen ![]() Willem Demonie, 3e plaats, 19. ![]() Philippe Lerclerq, 5e plaats, ex-CD&V, 24. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs de virtuele schizofreen, Bruno, doet mee.
Is de leeftijd van jullie lijsttrekkers een argument om voor de de BuB te stemmen ? |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En weer is Vlaams-Brabant het slachtoffer...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet, maar enkele querulanten lieten het uitschijnen alsof er enkel oude mensen op onze lijsten stonden. Hier het bewijs van het tegendeel. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Hmm, zet ik nu mijn eigen partij in 't zak? ![]() ![]()
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Ziet er sympathiek uit. En dat uit zich ook op het forum. Deze dame zou beter voorzitster worden. ![]() Vertel deze jongen eens een mop, hij kijkt zo boos.... ![]() ![]() Hehe, die heeft aan de wiet gezeten ![]() ![]() Lijkt eigenlijk wel een beetje op Dewinter.... ![]() ![]() Een echte pasfoto. De ideale schoonzoon. ![]() ![]() Ook hier hangt zware wiet-doemp ![]() ![]() Ojee. ![]() smiiiile ![]() ![]() Een tweeling? ![]() In ieder geval: veel succes allemaal ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#9 |
|
![]() [size=7]De frisse, jonge kandidaten van de BUB[/size]
![]() Rita Scheers, 53 ![]() Georges Marcotte, 53 ![]() Joanna Cos, 85. Dit is de jongste kandidate van België ![]() Jonkheer Othon Geelhand de Merxem, 58 Annie Helena Josephina Brulez, 79 dit is de jongste kandidate op de derde plaats in België Elsa Braeckevelt, 80. dit is de jongste lijstduwster van België Charles Winné, 57 Monique Van Geel, 55 ![]() Guy Vanderlinden, 62 Anna Van de Vorde, 70 Danièle Dirkx, 50 ![]() Annemarie Schaerlaekens, 61 Nicole Vanden Eynde, 54 Marcella Lemahieu, 71 Ik merk dat de BUB, ondanks het feit dat het lachwekkend is, nog steeds probeert om de BUB als een frisse, jonge partij voor te stellen. En dat als een groot deel van de kandidaten de levensverwachting in België overschreden heeft. ![]()
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu weet ik waarom de BUB in tegenstelling tot andere partijen geen "koppen plakt"...
Jezus, wat een lelijkaards, raak daar maar eens mee verkozen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() De gemiddelde BUBer is 38.8 jaar. De jongste kandidaat is 18, de oudste is 84.
Conclusie: normaal gemiddelde, niet jonger dan de andere partijen. Antwerpen: 41.5 (9 kandidaten, 20, 45, 22, 53, 52, 31, 37, 84 en 29 jaar) Brussel: 48.8 (5 kandidaten, 31, 29, 81, 23 en 80 jaar) Limburg: 29.8 (5 kandidaten, 20, 54, 39, 18 en 18 jaar) Oost-Vlaanderen: 45.0 (4 kandidaten, 20, 62, 29 en 69 jaar) West-Vlaanderen: 37.8 (5 kandidaten, 24, 38, 52, 19 en 70 jaar) Vlaams-Brabant: 31.6 (4 kandidaten, 23, 22 en 50 jaar) |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() We zien dus 2 uitbijters (81 en 84 jaar)
![]() |
#15 |
|
![]() 32 kandidaten:
11 jonger dan 25 jaar 6 ouder dan 60 jaar Een combinatie van naïviteit en nostalgie. ![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Vergis ik me nu of zijn er minder BUB-kandidaten op de lijsten als vorig jaar (de nieuwe provincies even buiten beschouwing gelaten)?
|
![]() |
![]() |
#20 | ||
Minister
|
![]() Citaat: