![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 171 Oost-Europeanen werden ten onrechte Belg VRT-nieuws
vr 28/05/04 - Ruim 170 Oost-Europeanen moeten voor de rechter komen omdat ze onterecht de Belgische nationaliteit hebben gekregen. Onder hen de bekende voetballers Mornar en Dragutinovic. De Kamerleden die over de kwestie beslisten, gaan vrijuit, onder hen de burgemeester van Zonhoven. Het parket wilde burgemeester Vandenpoel-Welkenhuysen van Zonhoven vervolgen, maar de raadkamer van Antwerpen steekt daar nu een stokje voor. De 171 "nieuwe" Belgen van Oost-Europese afkomst moeten wel voor de rechter komen, onder meer een aantal bekende voetballers, bij wie Mornar, vroeger bij Anderlecht, en Dragutinovic van Standard Luik. Eerder waren ook al twee andere politici vrijgepleit. Alle drie zaten ze in de Kamercommissie die over de naturalisaties besliste. Het was die commissie die destijds aan bijna 200 buitenlanders de Belgische nationaliteit gaf. Ten onrechte is gebleken, want er was fraude in het spel. Spilfiguren in de zaak waren Abraham Melikhov, de Georgische peetvader van het Antwerpse Falconplein, en een Antwerpse ambtenaar die de dossiers vervalste. Hoeveel zouden die corrupte politici en ambtenaren aan deze handel verdiend hebben? Alé, een rouwdag voor Piano. ![]() Mes condoléances. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politici die niet bij 't Vlaams Blok horen staan nogal vaak buiten de wet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dien ambtenaar zal wel ne Vlaams Blokkker zijn die eerst zijn vrouw ineensloeg dan haren hond wurgde en ten slotte iedereen dood schoot in een cafe omdat ze zijnen dope nie wilden kopen.
zo geraakt Piano misschien geïnteresseerd in deze topic.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [size=6]geen persoonlijke aanvallen[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() [size=6]geen persoonlijke aanvallen[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() zoiets is toch niet mogelijk zonder medewerking van verschillende politieke figuren,die er wel een dikke euro aan zullen verdient hebben,maar nu hebben ze een zondebok gevonden in die ene ambtenaar,kom bij mij niet meer af met de scheiding der machten hé,nogal een geluk dat er in die commisie geen blokkers zitten of die zouden wel gestraft worden,wat hier de laatste jaren gebeurd is met geen woorden te beschrijven.weg met die leugenaars en bedriegers.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Integendeel, elke Georgiër die ik ken en je zou hem 1,2 miljoen frank geven, die pakt 5 minuten later een retourvlucht naar zijn land en leeft daar tot het einde van zijn dagen als een Pasha. Ik moet nog de eerste Georgiër tegenkomen die graag in België is. Het gaat dus over zakenmensen, helaas bijna allemaal joden, met veel geld die hier hun verblijf wilden regulariseren lees: omkoperij. Ik vind het uitstekend dat die zaak aan het licht is gekomen, en wat mij betreft mogen ze die pas terug kwijtspelen. Jammer wel dat het joden zijn, want dat heeft alle Georgiërs het etiket opgekleefd van Georgische maffia. Dat begrip is door de Antwerpse joden gelanceerd om afstand te nemen van deze joden. Normaal zouden ze het Joodse Maffia moeten heten, maar ja, antisemieten genoeg in dit land.
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |