![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...subsection=156
Meteen verbieden op tv.En de presentators die komen echt echt onnozel en belachelijk over.Maar ook de mensen zelf zijn dom om daar naar te bellen. Dus hier een oproep .......boycot die handel, en bel er nooit naar aub........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
belschulden naar belspelletjes moeten niet betaald worden.PUNT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meerderheid van de bevolking zal al wel begrepen hebben dat die dingen één geweldige scam zijn ...
Maar ze brengen geld op voor de zenders neem ik aan . ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Zonder meer verbieden. Volledig in strijd met de ethiek en makkelijke manier om geld uit de armen van geest hun zakken te stelen.
Alsof de 80 % reclame die wordt uitgezonden niet genoeg zouden zijn om de zender te financieren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die presentators zijn nog de grootste smeerlappen, hoe kunt ge u eigen nog in de spiegel kijken als ge aan zo een onnozelheden meewerkt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De presentator staat daar maar te roepen: "De lijn is nu open, nu bellen, nu ...." terwijl de mensen te horen krijgen dat alle lijnen bezet zijn. Ondertussen gaat er wel 2 euro van je beltegoed af.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In de wet staat, café en hokschulden zijn geen schulden. Als je met een GSM een SIMkaart koopt met abonnement. Je belt heel de week, en betaald de factuur niet van je GSM provider. Tja ze geven hun medewerking aan hokinstanties. Wel volgens de wet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Misschien juist daarom maar laten bestaan, als oefening in kritisch denken en door hebben als je opgelicht wordt. Op een dag lopen ze tenslotte een oplichter tegen het lijf waar de overheid ze niet tegen kan beschermen.
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Echt? Valt me vies tegen.
Misschien moeten we dat soort artiesten maar getrouw volgen en hun nummers alleen nog maar via het zogenaamde downloadspelletje binnenhalen. Hierbij betaal je niets en maak je een theoretische kans op een boete die niet naar de artiesten gaat. Lijkt me wel gepast in deze context...
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk treffen ze vooral mensen die ergens weerloos zijn, minder intellectueel of ouderen en werklozen!!
Ga maar eens na waarom ze in veel rusthuizen die nummers blokkeren!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Spijtig genoeg niet in alle rusthuizen! Vorige maand was mijn schoonmoeder in tranen en in paniek. Ze had de afrekening van haar telefoon gekregen: ongeveer 70 euro méér dan anders. Omdat zij heel weinig belt, heeft ze maar ongeveer een 10 euro gesprekskosten per maand. Nu was dit dus plots 81 euro. Omdat haar factuur niet gedetailleerd was, heb ik naar de provider gebeld . Bleek dat mijn schoonmoeder 18 keer naar een 0905 nr gebeld had. Toen ik haar hiermee confronteerde, gaf ze direct toe dat ze naar "het belspel" gebeld had, maar NOOIT BINNENGERAAKT. Dus: zij dacht dat ze alleen maar zou betalen wanneer ze in de uitzending kwam. Wees maar zeker dat er nog heel veel mensen(vooral ouderen, minderbegaafden...)zo redeneren. Ik vind dit echt schandalig: belspel= grote oplichting!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |