![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() vraagje aan de moderatie: het lijkt me nuttig om een apart subforum te openen ivm de recente door wikileaks gelekte documenten.
De documenten gaan over de buitenlandse politiek van en verhoudingen met de VS maar bevatten informatie over zowat alle landen en alle conflicten. Het lijkt me interessant om die apart te kunnen bespreken. Zo zou een subforum al zeker kunnen bevatten - Iran (bv. de druk van Saoudi-Arbaië op de VS om Iran te bombarderen) - Noord-Korea - Europa (de VS belofte Beglië grotere prominentie in Europa te verschaffen in ruil voor de opvang van Guantanamo gevangenen) - Latijns-Amerika - Belediging van staatshoofden en regeringsleiders - Afghanistan en de corupte, drugdealende broer van Karzai - ... Naarmate er meer documenten vrijkomen, zullen er zonder twijfel meer onderwerpen aan de orde komen. Het is onmogelijk daarover zinvol te discussiëren in één topic of post, lijkt mij.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 28 november 2010 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aangezien het om meer dan 250.000 bladzijden aan onthullingen gaat, lijkt mij dat aangewezen, ja. Bovendien is er nogal wat discussie rond Wikileaks zelf.
Een subforum lijkt mij aangewezen, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Mij niet. Er is ook geen subforum "war on terror" of "katholieke priesterschandalen". Volgens mij is het op de normale manier makkelijker.
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Een subforum is zeker gewenst. Ik vond eerder al dat het forum internationaal te beperkt is. Ter vergelijking, het subforum immigratie dient enkel maar om onwetenden hun haat te laten spuien tegen iets wat ze zelf niet begrijpen. Liever een subforum dat de barsten in de facade van de corporatistische farce blootlegt. Zo leert de bende intoleranten ook nog eens wat (ipv het afgezaagde kutmarokaantje bashen). We weten intussen al lang dat islam niet over ons (vaak hypocriet, hypocriet in de zin dat wij onzelf zien als moreel superieur terwijl we negeren dat de meerderheid van alle mensen op aarde blijkbaar gerust mogen wegrotten zolang wij er maar rijk van worden) vredelievend wereldbeeld beschikt.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 8 december 2010 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Lijkt me een goed idee als jullie van ieder gelekt document een executive summary maken. Bedankt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of lezen we niet eerder wat de reguliere media als gelekt-belangrijk vindt. De gelekte informatie kan perfect worden geïntegreerd binnen de bestaande subfora. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Net zoals we vroeger een exclusieve nooitgeziene draad kregen met als Eretitel "Brandend Actueel"?
![]() (Ookal waren de feiten al een jaar niet actueel meer?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel ik een appart subforum voor wikileaks overkill vind zouden de draden ivm wikileaks perfect passen in een subforum over de media. Getoond wordt hier dat dit zeker geen leeg subforum zou zijn. Discussies over internet als formatiekanaal zouden daar ook hun plaats kunnen vinden naast de traditionele media.
Laat het forum van politics.be een kritische blik werpen op de media als dusdannig want van de media zelf kunnen we dit niet verwachten. Zeker geen overbodig subforum. |
![]() |
![]() |