![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() ![]() "Meneer de Burgemeester" wordt na 20 jaar zijn rol te hebben vertolkt in Samson en Gert echt burgemeester, en wel in Affligem, in Vlaams-Brabant. Walter de Donder (49), zoals meneer de Burgemeester in het echt heet, legt woensdag de eed af en is vanaf 1 januari volgend jaar daadwerkelijk burgemeester in Vlaanderen. Daarmee mag ook kabouter Plop, ook een rol van De Donder, de ambtsketting omhangen. ![]() De Donder is sinds 2001 gemeenteraadslid in Affligem en sinds 2007 wethouder van cultuur, ruimtelijke ordening, onderwijs en huisvesting. Ondanks de nieuwe stap in zijn politieke carrière blijft De Donder actief als acteur en zal hij verder de figuren van Samson-burgemeester en kabouter Plop blijven spelen. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2690/...emeester.dhtml ![]()
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 14 december 2010 om 00:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Alleen samson blijft kansarm in zijn mandje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De wereld is om zeep. Daar hoef ik geen tekening bij te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Leuk voor hem.
Hopelijk doet hij het goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik zag het onlangs op youtube. Check Koefnoen: Samson en Geert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() In Nederland is Samson en Gert ook erg bekend, ik keek het vroeger ook vroeg in de ochtend voordat ik naar school ging, tezamen met Boes en Dommel.
Ex-CEO van Google betrapt op het verdedigen van AI t.a.v. de mensheid. Eric Schmidt: "The real dangers of AI, which are cyber and biological attacks, will come in three to five years when AI acquires free will." Een AI kan geen biologische aanval uitvoeren... https://mh17waarheid.nl/google/ (Google's Corruptie voor AI Leven) Laatst gewijzigd door ArjanD : 14 december 2010 om 06:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |