![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik snap er niets van..is diene Vertrepen nen blokker of niet ?
Of is het een genre Schindler , ne goeie Nazi ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welcome to planet Earth...
Waar heb je gezeten de voorbije maanden?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Wie is Nazi?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Wie een nazi is ?
Iedereen die tegen het zionisme is.... ![]() Antwerpen loopt dus vol nazi's , zelfde verhaal in gans europa |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=6]Jurgen Verstrepen de man van[/size] [size=7]"FREEDOM of SPEECH"[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jurgen Verstrepen heeft als onafhankelijke een verkiesbare plaats gekregen bij het Vlaams Blok !
Net als professor Goubert ! Net als Marie-Rose Morel !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Verstrepen heeft effectief weinig inhoud. Het is gewoon een tegendraadse man. Bovendien is hij arrogant en zal nooit veel stemmen halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Een doekje voor het bloeden, de achterban en de statuten nietwaar ? Had nooit gedacht dat jij die leugens zou helpen verspreiden, hatertje. Dat je eerder zou slikken en zwijgen. Echt waar. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Verstrepen is inderdaad een lege doos. Hij past totaal niet met zijn ideeën op een lijst van Vlaams Blok. Hij heeft niets tegen de Islam, hij wil de Islam zelfs behouden, terwijl het Blok juist de intrekking van de erkenning van de islam als godsdienst in België wil.
Ook zijn visie over cannabisgebruik is nogal onduidelijk. Is hij nu voor of tegen en in welke mate? En dan zijn uitleg over waarom hij als onafhankelijke op een lijst van het Vlaams Blok opkomt. Kan het nog dwazer? Hij wil een verruiming van de "correcte" rechtse vleugel binnen het Blok bekomen, wat dus impliceert dat er binnen het Blok ook een incorrecte (=discriminerende, uit op confrontatie) vleugel bestaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vond dat Verstrepen als nieuwkomer zich goed weerde tegen de arrogantie en onbeschoftheid van oude krokodil Neyts. Wat me vooral opvalt in al die debatten is de haat en onverdraagzaamheid van de zelfverklaarde verdraagzamen tgo elkeen die de moed heeft zelf vrij te denken. Het zuur kwekt bijna uit de mond van al die zelfverklaarde democraten die plots doorhebben dat er mensen zijn die niet de stippellijnen volgen die deze dictatortjes uitgetekend hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote="Illúvatar"]
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |