![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je nu voor of tegen dat VB bent en waarom mag hier niets te mee te maken hebben. Voor de hardliners "tegen" zou je kunnen zeggen dat weten wat "de vijand" rondstrooit heel nuttig kan zijn. Dat is wat anders dan niet willen lezen of horen wat niet in het kraam past. ... De vraag is of die vaststellingen kloppen. Is dit niet zo moet het bewijs van het tegendeel vlug kunnen geleverd kunnen worden. Is dit wel zo... moeten de burgers dat weten, en verder doet of denkt elk ervan wat jij/zij wil... Het is namelijk zo dat een bepaalde andere pers dat soort berichten wellicht niet te graag zo duidelijk zal rondstrooien. Er is informeren en manipuleren, en daar heeft de pers een beetje problemen mee, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ...oftewel wat mijn moeder altijd zei : "Je kan niks kopen van peeschijven".
Maar die wijsheid heeft het 'schoon verdiep' niet in pacht. Liever boven de stand leven en het geld langs deuren en vensters buitenkieperen dan doordachte uitgaven te doen. Ach, we zuigen die sukkels van werkende autochtonen nog wat verder uit en het probleem is opgelost... Of we verhogen de prijs van de vuilniszakken. Weet je nog ? Die sukkels hebben we nogal liggen gehad toen we ze wijs maakten dat het voor het milieu was eh ![]() Het is natuurlijk ook véél belangrijker om een peperduur en afzichtelijk logo voor de stad antwerpen te laten ontwerpen dan problemen op te lossen. Ik schrijf antwerpen bewust zonder hoofdletter. Deze stad heeft alle geloofwaardigheid verloren. Ik leg de verantwoordelijkheid volledig bij het jarenlange wanbeleid van de sossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inwoners van vreemde afkomst (illegalen niet meegerekend):
Brussel 72 % Rotterdam 56% Amsterdam 49 % Den Haag 49 % (Kraainem 58 %) Antwerpen ..% Zo wat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch erg, of erger dan erg dat multiculgedoe!
Klik ik weer mijn krant aan en... lap: Citaat:
En daar zouden we nog begrip en medeleven moeten mee hebben? Gooi al de oelewappers die hier niet mogen zijn buiten, gevolgd door al de schaamteloze profiteurs van het systeem. En laat ons dan eens kijken naar wat overblijft en ons daar voor inzetten! Zoals het nu gaat kijk ik er tegenaan aan als tegen een pestepidemie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zouden we de rest van je praatjes serieus moeten nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De sossen hebben het land waar ze het hebben wou. In verval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het moet nog veel erger worden voor de bange vlaming iets durft zeggen.
Ik zal vanuit het byuitenland eens goed lachen met die vlaamse linkse sullen. Als ze ondrdrukt worden door de moslims. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2110 zal dat nog altijd 1,5 miljoen zijn. De Nederlandstalige gemeenschap in Vlaanderen herstructureert zich gewoon. Dat is vrijwel onomkeerbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eigenlijk meer de aanzet tot een gedachtenexperiment voor de anti-'vreemden' meute op het forum of zij dat echt als wenselijk zien: Een handjevol oudere witte Vlamingen in een zee van Franstaligen.
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 december 2010 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat het in het toekomstbeeld eerder een handjevol Europeanen in een zee van arabieren zal worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 december 2010 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, wat hij wil zeggen is: ofwel probeer je de allochtonen (en daarmee bedoel ik niet de enge Antwerpse definitie zijnde mannen met baarden en vrouwen met hoofddoek, maar 'vreemdelingen' tout court) voor Vlaanderen te winnen, of je duwt hen, zoals in Brussel, in de armen van de Franse Gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo op nen zatte zondag
Ik ben bijna de enige Vlaming in Antwerpen ![]() Help,up ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wacht vol ongeduld tot het hier een nieuw Islamabad is met éénbenige sukkelaars die met hun potje zitten te schooien op de trappen van de mosks!
Gedaan met de "witteboordencriminaliteit", leve de sjeiks met de zweep en de gedachtenpolitie! Geen Westerse boerenleute-ontspanning maar spannende onthoofdingen, ophangingen enz op het marktplein! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Philip Claeys uit Overijse?
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 december 2010 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |