![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kan iemand van de moderators verduidelijken waarom Flanelcondoom voor een maand gebannen is?
Over welke privacyschending gaat het? Dank bij voorbaat
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 december 2010 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat Flanelcondoom weer verbannen ging worden stond in de sterren geschreven. Zijn stijl is veel te provocatief voor de vele verstarde bejaarden die dit forum rijk is.
Jammer maar helaas. Het ga je goed, Flanel. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grimbergens, sdx'en en andere circes krijgen meer en meer de overhand op dit forum. Inderdaad bijzonder jammer.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik heb hem gisteren wel met allerlei namen, initialen en beschrijvingen van en over forumleden zien strooien, net zoals ik u ook al zoiets heb zien doen overigens. Dikke kans trouwens dat hij eventuele privégegevens dan ook aan derden hier op het forum heeft verstrekt. Ik kan me zo al wel een voorstelling maken wie dat zouden kunnen zijn. Maar goed, wie zulke dingen doet, heeft zijn of haar ban dubbel en dik verdiend. MigrantenjongFlanelcondoom heeft zijn kont gebrand en dient nu op de blaren te zitten. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Super Moderator
|
![]() Flanelcondoom kreeg een berisping voor het schenden van de privacy van een medeforummer - zoals u blijkbaar al wist - waardoor hij op meer dan 15 banpunten kwam en dus automatisch een ban van een maand kreeg.
Persoonlijke informatie over medeforummers posten tolereren wij niet, tenzij ze deze informatie zelf op dit forum hebben geplaatst. Laatst gewijzigd door Akira : 27 december 2010 om 14:38. |
![]() |