![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja hoor, u leest het goed.
Vlak achter mijn hoek komt een Islamitisch Turks cultureel centrum. Blijkbaar zonder de nodige vergunningen, volgens Gazet van Antwerpen. Maar daar ligt niemand wakker van, toch ? Wat mij vooral verbaast, is dat het oprichten van culturele centra van vreemde origine zomaar kan. Goed, Hoboken is de vuilnisbak van Antwerpen, zo weten we al een tijdje. Maar dit slaat alles. Volgens de pers zijn een paar medewerkers redelijk nauw betrokken met terroristische groeperingen. Het toppunt van integratie ! Bedankt, stadsbestuur om dit oogluikend toe te laten. Geloof maar niet dat ik bij volgende verbouwingen nog vergunningen aanvraag. Ik zou niet eens meer weten waarom... bron : http://www.gva.be/antwerpen/hoboken/...omstreden.aspx |
![]() |
![]() |