![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee , met stookolie was dat toch een probleem hier en daar ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Bedrijven moeten hun winstmarge halen, kost wat kost.
Gevolg : zij die niet mee in het bootje stappen zullen meer betalen. Ben altijd een beetje argwanend als 'de stad' of de overheid iets kado wil doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Mijn buurman van 75 jaar hebben ze ook te strikken...
Hoe kan je nu controleren of je ook werkelijk die 100% groene stroom krijgt? Wie garandeert dat in hemelsnaam. Ach ja het is de hype die telt he... denk nu ook weer spontaan aan de milleniumdoelstellingen die tegen 2015 gehaald zouden moeten zijn... daar is ook al veel voor gebeurt en veranderd he. Ook iets waar we massaal weer in gestonken zijn en geen kat die er eigenlijk nog naar kraait...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() je krijgt ook geen groene stroom uit de muur, maar het percentage groene stroom wat de leverancier inkoopt/produceert gaat omhoog. Verder valt onder groene stroom ook het verbranden van vanalles en nog wat; het groene valt dus wat tegen.
Ik vraag mij trouwens af hoe men zo'n 'tender' regeld. hier bij ons in het dorp zou ik dit ook wel willen, maar de politicie hebben daar geen kaas van gegeten. ps, ik weet de laatste reactie is van 3 maanden geleden... Laatst gewijzigd door gilgamesj : 21 december 2010 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() heb daarop ingetekend
doe in 2011 1.200 € profijt. dank u provincie (en meer bepaald deputé I.Verhaert) |
![]() |
![]() |