![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: In 2011 wordt prins Filip koning. | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 19,23% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
42 | 80,77% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Het komend jaar zal Belgie een nieuwe koning krijgen ,Filip is zijn naam.
De staat van zijn staat is nog onbekend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hij is nog niet in staat om burgemeester te worden.
Laatst gewijzigd door Sidharta : 6 december 2010 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge daar lang over moeten nadenken ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 6 december 2010 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De naam van de staat ken ik nog niet, zijn roepnaam daarentegen ....
Filip den Taaie
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het wordt tijd dat hij de kans krijgt , al was Albert een veel betere Koning dan Boudewijn. Filip is een heel intelegente kerel , jammer dat het Hof Boudewijn hem zo terughoudend heeft opgevoed .
Ik wens hem veel sterkte en weet dat hij in staat is veel deuren te openen of open te houden voor het imago van ons land . Ik vind het heel jammer dat hij altijd zo afgeschilder wordt , en dat ieder woord door honderden kwade togen 500 x wordt omgedraaid tot men er toch maar iets slecht kan over zeggen . We zouden beter eens in de spiegel kijken , en concluderen voor welke onbekwame politiekers die ons land in de afgrond storten en waar we toch iedere keer op keer weer opnieuw voor stemmen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me af waarom er zo weinig republikeinen zijn in België. Als er al republikeinen zijn, zijn het meestal separatisten. Terwijl het volgens mij perfect mogelijk is een Belgische republikein te zijn of een Vlaamse royalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Filip de Laatste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zijn land is naar de haaie
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben zo'n Belgische republikein. Het idee dat je staatshoofd wordt omdat je uit de juiste kut komt gerold is bijzonder middeleeuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Na Albert II komt er geen koning meer.
![]() |
#13 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen alleen hopen dat Filip de Taaidomme het overneemt en totaal verkloot. Wat met zijn aangeboren eigenschappen geen enkel probleem lijkt.
Maar, een volk krijgt de leiders die het verdient.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat ze hem moeten uitnodigen voor de slimste mens...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Filips von Wallonia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 20 jaar geleden las ik al over Boudewijn de Laatste, en daarna Albert de Laatste.
Straks komt Filip de Laatste, en over 30 jaar Gabriël de Laatste ? Het schiet niet op... Laatst gewijzigd door Antoon : 6 december 2010 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop het van ganser harte! Betere anti-reclame voor België bestaat er niet.
Komaan Filip, jij wereldvreemde houten klaas, bestijg die troon! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om de 6 jaar een nieuwe president die met heel zijn gevolg een gigantisch loon en pensioen zou opstrijken als ex president en secretarisen kost voor een klein land als België een fortuin , of dacht je dat het salaris stop van een president na zijn termijn , NEE dat loopt door inclus voor zijn secretarisen dat betekend ( een Koning die dertig jaar aanblijft is gelijk aan 1 30 jaar : 6 = presidenten en zijn gevolg = is zonder zijn secretarisen al 5 x duurder En het onderhouden van het park en patrimonium is even duur of zelfs goedkoper als het bewoond word. Of ga je van het Paleis ook een asielcenter maken messchien ? Waar is je persoonlijke trots heen , als je niet meer trot kan zijn op een koningshuis . ER is geen enkel minisiter die geen stomiteiten begaat in zijn termijn , maar De Koning en de Prins word steeds beschamend beschimpt . Maar voor een politieker stemt men opnieuw ondanks zijn flaters |
|
![]() |
![]() |