![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan schakelt men over van "vragen" naar "eisen"??? Dat men aan die "eis" maar voldoet met een enkeltje terug naar eigen land. En misschien is het daar niet zo leuk wonen, maar dat kan geen reden zijn om het halve land hier binnen te laten... Is er hier in België ergens een instantie waar ik kan eisen dat men een paar miljoen op mijn rekening overschrijft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De stal zal vroeg of laat worden uitgemest. Eerst moet de situatie nog een beetje verergeren, opdat meer mensen gedegouteerd worden. U weet, het was pas als er veel mest lag dat de stal van Augias werd geschoongemaakt. Nog een beetje geduld Duiveltje. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 23 december 2010 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het percentage van stemmen voor de SP-A de goede kant opgaat (naar beneden) is er niets aan de hand. ![]() Een procent verlies om de 6 maand , vind ik een goed rytme. ![]() Zeg nu zelf, meer zou onverhoopt zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Niks nieuws aan..ik herinner me een bouwverlof in de zomer dat in Brussel wat langer duurde dan gewoonlijk omdat alle bouwkranen 'gegijzeld' waren..
Het is trouwens geen asielzoekerstechniek maar advies van linkiewinkie subversieven Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 december 2010 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, dat is ook juist! Wanneer er een paar gaan sneuvelen te wijten aan teveel "staking" moeten men die linkiewinkies maar van moord beschuldigen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Een paar weken terug zag ik een dakloze asielzoeker op het journaal. Hij kwam uit servië en was hier al 6 maand.
Zijn commentaar: Ik kom uit oorlogsgebied, ik ben hier al heel lang en ik krijg hier niks. (over)Leven in België is erger dan oorlogsgebied. Echt , ik had ferm veel goesting om die parasiet uit mijne tv te sleuren. Naar mijn weten is er momenteel geen oorlog in Servië en als het hier zoveel slechter is, wat houd je tegen om terug te vertrekken???? Dat was mijn eerste gedachte. Mijn 2de gedachte was: Fuck them all!!!
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 23 december 2010 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Zet ze toch op een vliegtuig. Daar krijgen ze eten. Terug naar pakistan die moslims. Er zijn er hiel veel te veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rood is de kleur van de schuld.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen die écht honger lijden mogen steeds aan mijn deur komen bellen. Ik zal ze zonder probleem eten en drinken geven.
Indien het profiteurs zijn, die enkel uit zijn op ons moeizaam opgebouwd sociaal stelsel....oprotten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
HUMO 3667 van 14 december, pag 13, artikel over de Roma: “... Haar man lijdt namelijk aan tbc -een geluk bij een ongeluk. Bij zijn aankomst in België, vorig jaar, heeft hij zeven weken lang in het ziekenhuis gelegen. Hun advocaat heeft hen zo, met de nodige medische certificaten, kunnen laten regulariseren. En sindsdien krijgen ze steun van het OCMW.” 1/ Wie heeft die zeven weken ziekenhuis betaald? 2/ Wie heeft die advocaat betaald? 3/ Wie heeft de geneesheer betaald voor de medische attesten? 4/ Wie betaalt het OCMW? Antwoord: Ik, met mijn belastingsgeld. Het artikel vervolgt: "Alleen, de voorbije twee maanden hebben ze niets meer ontvangen. Hoe is dat mogelijk, vraagt ze angstig..." Tja, hoe is dat mogelijk? Ik vraag het mij ook af... vervolgens stelt ze zich en ons de vraag. "Hoe zou ik hier in hemelsnaam werk zoeken?" Het is duidelijk dat de bedoeling was en is om hier in België gewoon op onze kas (mijn belastingsgeld) te leven. Ik ben dit beu. |
|
![]() |
![]() |