![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ik zeker geen aanhanger ben van het ideeëngoed van het vlaams blok ( uitgezonderd hun onafhankelijksdrang voor vlaanderen en enkele rake standpunten betreffende migranten ),
wil ik toch mijn sympathie verkondigen voor de politica A VDmeersch, gewoon omdat zij mij een persoon lijkt met 'ballen' ( figuurlijk dan ), iets wat menig vrouwelijk ( en mannelijk ! ) element in het parlement nogal eens ontbreekt. zomaar een vaststelling ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ...Hoewel...dit een aangename vraag was, heeft de politica geen zin om te antwoorden. Ze zijn waarschijnlijk allemaal gaan plakken.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat: