![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Ik pleit ervoor dat België een gigantisch pretpark wordt. Een waterpretpark, als het even kan.
Iedereen kan maw pleiten waarvoor hij/zij wilt, het zou beter zijn moesten de media hier niet op inpikken en dat allemaal gewoon negeren.
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 19 december 2010 om 19:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez Raph, schrik hebben is toch veel plezanter?
Komaan, doe gewoon mee. Da's goe voor de sociale cohesie onder Vlamingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kerel moet opletten.
Er zijn er al voor minder gecolokeerd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Die photoshop van Albert is wel geslaagd
![]()
le plat pays, qui est le mien... Laatst gewijzigd door Raph : 19 december 2010 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Goh, hoe lang geleden heb ik dat geshopt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Hoe langer ik ernaar kijk, hoe meer gelijkenissen hij begint te tonen met Alladin. Kudos!
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() - Sharia4Belgium: "Een grote veroorzaker van problemen is de Ander, het niet-moslimgedeelte van de samenleving. Dus als iedereen zoals ons wordt, zijn alle problemen opgelost"
- Een gemiddelde deelnemer van dit subforum: "Een grote veroorzaker van problemen is de Ander, de allochtoon en dan vooral de moslim. De problemen zullen opgelost geraken als die zoals ons worden, geïntegreerd geraken." Da's dezelfde mechaniek en die zal niet tot een oplossing leiden. Beter zou zijn om niet uit te gaan van de Andersheid maar van wat ons allen bindt. En ook wel : Er valt geen verschil meer te maken tussen parodie en realiteit.
Laatst gewijzigd door netslet : 19 december 2010 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een duurzame scheiding van tafel en bed lijkt mij stukken gewenster. Zij daar en wij hier. En niet door elkaar gaan wonen want dat werkt gewoon niet, en heeft ook nooit gewerkt. Daarmee creëer je op den duur toch alleen maar parallelle samenlevingen. Gewoon de contacten beperken tot handelscontacten en verder niets. Dan kunnen we goede buren zijn zonder dat we continu de deur bij elkaar plat lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel bijvoorbeeld dat we nu eens een hoop traditionele Belgische/Vlaamse gerechten zoeken, en daar halal-recepten van maken. En als we nu op teletekst ook Arabische en Turkse ondertiteling aanbieden. Feitelijk moeten wij niet zagen over die multicultuur, want wij zelf negeren onze eigen cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wens helemaal niks meer met moslims te delen, en al helemaal mijn cultuur niet. Dat ze hun eigen cultuur maar houden. Daar. En met 'daar' bedoel ik Verweggistan. Degenen die hier wensen te blijven, dienen zich onvoorwaardelijk te assimileren. Dán, en slechts dan, ben ik bereid mijn cultuur te delen. Citaat:
Citaat:
![]() Als zij zonodig én de Vlaamse keuken willen leren kennen, én halal willen eten, dat ze dan maar vanuit Algiers, Marrakech, Ankara of Islamabad even het internet opgaan en een recept vinden en dat naar eigen inzicht halaliseren. Citaat:
Ik negeer mijn eigen cultuur niet, en heb bijgevolg alles te zagen over de aan mij opgedrongen multicultuur. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Inmiddels wel ja. Nog wel. Citaat:
Nederlandstaligen die naar de VS, Canada, Australie en noem maar op trokken om een nieuw leven te beginnen, hadden die luxe van ondertiteling niet, noch de luxe van allerlei op maat gesneden pamperijen. Die werden gewoon aan hun lot overgelaten en moesten het zelf maar zien te rooien. En die spraken dan ook zeer rap de taal van hun nieuwe vaderland en waren binnen no time geïntegreerd en geassimileerd. Die van de Lage Landen, en bij uitbreiding de Noord-West-Europese. Tot slot nog even dit Albrecht: Ik begrijp dat u tot één of andere christelijke denominatie behoort, en dat u in de islam een soort van bondgenoot ziet. Vergis u echter niet. Zodra de islam het voor het zeggen krijgt, wordt u hartelijk bedankt voor de bewezen diensten en in het beste geval mag u christen blijven en moet u verder gewoon uw bakkes houden en uw extra christentax betalen, bovenop de gewone tax uiteraard. En zult u genoegen moeten nemen met een plaatsje helemaal onderaan de ladder. In een wat minder goed geval wordt u gedwongen u tot de islam te bekeren, en in het slechtse geval heeft u ongeveer nog vijf seconden om uw hoofdloze, weldra ontzielde lichaam te zien liggen. Zo lang duurt het namelijk voordat een afgehouwen hoofd definitief de geest geeft. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een vooruitstrevende cultuur. Far beyond islam.
De uitroeiing is upon us! Prijs het!
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=147870 Kijk maar eens hoeveel mensen zich geroepen voelen om de slachtoffers van de islam te ontkennen. En dat in een land dat een wettelijke omerta oplegt aan mensen die zelfs maar durven twijfelen aan de gaskamers...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een negatief resultaat beschrijf ik liever met andere woorden. Maar u heeft gelijk verder natuurlijk. Ofwel is de vrijheid van meningsuiting totaal en ongelimiteerd, ofwel dienen er 'wettelijke omerta's' te komen voor nog veel meer zaken. Aangezien het laatste veel moeilijker te handhaven is dan het eerste, pleit ik voor het eerste. |
|
![]() |
![]() |