![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bij het aankondigen van hun programma ( voor de verkiezingen )dienen de partijen voor hun programmas een soort target In .
Vb werkloosheid terugdringen tot ..... Begroting in evenwicht . Staatsschuld terugdringen tot ...... Migratie beperken tot ...... enz enz De verkozen politici ontvangen een basisloon , en later de vooraf bepaalde bonus indien ze het halen . Halen ze hun streefdoel of target niet , dan verliezen ze hun bonussen . Wordt het niet tijd dat die gasten eens wat meer resultaat gericht gaan werken ipv vruchteloos palaveren tegen dergelijke vergoedingen als nu ? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
B R O V
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zal wel wat geld besparen, maar dat is ook het enige positieve. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie niet in waarom we de politici een loon zouden moeten geven. Zij zeggen allemaal het te doen uit idealisme. Alleen gemaakte kosten in verband met hun bezigheid vergoeden volgens het tarief van de ambtenaren. Trouwens 80% van de wetten worden op Europees niveau gemaakt en alhier slechts vertaald door ambtenaren. Politicus is in wezen een deeltijdse bezigheid.
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal echt met een tot de tanden gewapende SA naar het parlement moeten trekken willen ze even twee seconden jouw voorstel overwegen. Want ze beslissen er uiteindelijk zelf over. Wij niet... zolang de domme Vlaming nog stemt op de traditionele drie. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was het dan niet duidelijk dat ik voor het BROV ben?
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ik vind dit doodnormaal dat elke partij minstens op sociaal, economisch, europees, budgetnorm, en fiskaal een target zou voorleggen... ik vind ook dat ze rustig een wet mogen stemmen, dat het verboden is om een tekort te hebben... voor de volgende 10jaar bvb... Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() En jij gelooft dat Vlaanderen na de eventuele onafhankelijkheid vrij zal zijn van politic bedrog ?
K'heb dat gezien toen Peters naar GM ging . hij kreeg net geen borstelsteel in zijn gat om terug te vliegen . NON POWER PEETERS en dat zal NV-A niet veranderen. en DE Winter zeker niet , |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wij weten wél dat de PS alvast géén onbesproken blad is wat corruptie betreft , en niet alléén de corruptie zélf mijn beste,al vergeten wat er destijds met Cools is gebeurd.... Wat wél een feit is dat wij Vlamingen het corrupte zooitje aan onze kant electoraal een pandoering van jewelste kunnen geven,en tegelijkertijd met lede ogen moeten aanzien hoe het corrupte waalse zooitje netjes op post blijft zitten ondanks de schandalen waarin zij verwikkeld zijn... |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar two wil dus zeggen too (ook)
nu dat cryptisch GSM taalke was mij ook even niet duidelijk ik dacht dat je er bedoeld werd, dubbel gepost trouwens ik ben wel niet mee wat die afkorting BROV voor staat maar enfin het zal aan ik liggen, mijn geest staat blijkbaar niet op genoeg |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie ben jij om te bepalen of dat een mening is of niet?
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik een zeer slecht idee, niet iedere parlementair kan er iets aan doen, zoals die van het VB die in de oppositie "gedwongen" worden.
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie dit toch wil, wegens dooddoeners als "racisme" of "facisme" is zelf voorstander van een dectatuur, en zou zelf een cordon moeten krijgen. Nah!