![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Titel = letterwoord. Ja, zo gaat dat hier.
Topic over veeteelt speciaal voor bgf... die er quasi zelf om vroeg. Wie teelt er vee of houdt er dieren om welke reden dan ook? Of houden jullie geen dieren maar hebben jullie daar een interessante mening over? Dat mag ook hé. Foto's mogen ook. ![]() Veel plezier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ooit eens in een plastic bakje in de tuin wormen "gekweekt" (niet dat ik viste ofzo, maar ik vond wormen gewoon gaaf), maar die snodaards waren er binnen een paar dagen allemaal uitgekropen. Daar kon ik nou echt niet bij, dat een aardworm ooit over een muur heen zou klimmen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 10 januari 2011 om 17:03. |
![]() |
![]() |