![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Stelen is een wijdverbreid maatschappelijk verschijnsel, zeker onder rijken en behoeftigen.
Als ik nu eens van plan was, niet zozeer om een retorische vraag te stellen, dan wel om een vraag te stellen waar No1 op zal willen antwoorden, al zouden ze dat wel kunnen, dan is het wel deze: Wat heeft u ooit zoal eens gestolen? Laatst gewijzigd door eno2 : 28 december 2010 om 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger wel eens een bic meegenomen op het werk
![]()
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar toch heel dapper van je. Je moet ook mijn vraag eens herlezen, ik heb ze nu iets begrijpelijker geformuleerd. Maar je had de strekking al begrepen. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 december 2010 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vergeet die broodjes en suikerklontjes niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem nooit suiker.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's al lang geleden(30 jaar +), maar ik dacht dat ik ooit eens een chocoladereep ofzo in mijn jaszak had gestoken in de GB van Zemst. Toen we buitenkwamen en ik dat snoepgoed wou opeten, had ik snel een draai rond mijn oren vast. Mijn moeder was beschaamd ,maar is terug gewandeld, heeft die mars gaan betalen, en haar verontschuldigingen gaan aanbieden bij de filiaalmanager.
Thuis was het ook geen pretje toen mijn vader er van hoorde. 2 weken geen Lego..... auch. 'k ben toen meer gaan lezen... (ook geen slechte uitkomst)
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over meer materiële zaken kan ik niet uitwijden, aangezien deze gebeurtenissen nog niet verjaard zijn.
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Op een appel of peer na die over de scheiding hing, nooit niks gestolen. Ik kan het gewoon niet. Een geweten is iets raars. Laat zich niet ompraten met argumenten als "niemand merkt het, niemand mist het, niemand weet het"
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik ben een notoire wegwerpaanstekerkleptomaan.
Ik kan er niets aan doen, maar als ik in de kroeg zit en met de wegwerpaansteker van een ander mijn sigaret aansteek, dan verdwijnt zo'n aansteker daarna regelmatig in mijn broekzak. Dit komt waarschijnlijk omdat ik de gewoonte heb mijn eigen aansteker na gebruik weer meteen in mijn broekzak terug te steken. Het gevolg van dit ingeslopen automatisme is dan wel weer dat ik nooit om een vuurtje verlegen zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs geen appel of peer. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() laptops, kantoor materiaal, wc papier, batterijen, cd's, licenties, kortom alles wat niet vastzit pak ik mee
![]() edit : en in mijn rugzak past ![]() Laatst gewijzigd door brufon : 28 december 2010 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Gestolen, niets. De beveiliging getest ... veel. Wou gewoon weten of ik slimmer was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Per ongeluk zo'n 'Pokémonkaart' toen dat nog een rage was, maar ik ben het snel gaan melden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles wat redelijk wat geld opbracht zonder dat ik daarbij moe werd.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb tot mijn grote schande in feite ook nooit zèlf aanstekers moeten kopen. die "waren" er gewoonweg altijd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het leuke is dat die aanstekers blijken te rouleren, en het komt best vaak voor dat u uw 'eigen' aansteker na verloop van tijd weer onbewust in eigen zak of handtas stopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Stelen? mij rechtmatig toe-eigenen wat van mij zou moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() ik heb wel eens een toets latijn gestolen van mijn achterbuur, toen de leerkracht aan het ophalen was, om snel de bij mij ontbrekende woordjes te memoriseren, de toets terug te leggen en, alsof er geen vuiltje aan de lucht is, mijn eigen toets aan te vullen.
ik weet nog dat de leerkracht heel vreemd naar mij keek - hij had zeker iets gehoord, doch wist niet wat het was - toen ik voor zijn neus dan nog snel enkele latijnse woordjes invulde om dan met een triomfantelijk grijns mijn toets in te leveren. hahahahahahHAAHAHAHAHA ik heb er nog plezier van!
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() ik had - alweer - 10/10!
![]()
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Het lijkt me ook wel leuk om te weten wat er al van mensen gestolen is.
Van mij is al gestolen: - Een groot gedeelte van mijn loon, door de overheid (zal wel niet tellen zeker?) - een stuk of acht fietsen - planten uit mijn tuin - mijn televisietoestel - platen, CD's en DVD's - mijn DVD-speler - werkkleding - boeken - een antiek vestzakhorloge - mijn vriendinneke op de middelbare school (uiteraard heb ik toen wraak genomen door een later vriendinneke van de dief dan weer af te pakken) |
![]() |
![]() |