![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Meer dan 7 maanden zijn we nu na de verkiezingen.
België raakt maar niet aan een regering. En wat doet de oppositie..eveneens niks. Van VB en LDD hoor je niks, het is of ze in een eeuwige winterslaap zitten. Terwijl de burger wordt opgestookt door media en en Belgicistische beterweters, van baardgroei tot weet ik wat. Onderneemt de grootste oppositie partij VB niks! Zitten die nu werkelijk te wachten tot N-VA plooit, om zo de janmenklote uit te hangen ...om hun electoraal verlies terug op te halen? Of zijn die echt bezorgd om de Vlamingen. Mij lijkt het echt het eerste. Het minste wat deze partij toch kon doen is handtekeningen verzamelen, folders verspreiden de markten afschuimen, affiches ophangen met "Splitsing nu meer dan ooit" of zoiets. Maar niks, nul komma nul, zero, ze doen niks. Wel, ik hoop uit de grond van men hart dat N-VA zal slagen, en dat die lamzakken van een VB definitief van tafel geveegd worden. Het is nu meer dan duidelijk dat een stem voor het VB een weggooide stem is. Laatst gewijzigd door De Prof : 16 januari 2011 om 17:57. |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal de schuld van het VB.
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Heel goed gezien. Of wie verbiedt het VB misschien om tenminste handtekeningen te verzamelen, folders te verspreiden, de markten af te schuimen, affiches op te hangen met "Splitsing nu meer dan ooit"...?
De Walen? De loge? De VRT? De moslims? |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees deze column eens van Gerolf Annemans: "De mediatieke goelag" http://www.gerolfannemans.org/3/index.php?limitstart=6 |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet geheel en al waar.
Tenslotte hebben de stemmen voor het VB van de afgelopen 35 jaar de staat in een bepaalde vorm gedrongen. Er zijn enorm veel middelen gebruikt om het VB te bestrijden. het open en bloot anti-Vlaamse van de belgische staat werd alle dagen door het bestaan alleen van het VB in het nieuws gehouden. kijk naar Antwerpen, dat wordt nog altijd bestuurd in functie van wat het slechtste is voor het VB. En dat is uiteraard niet hetzelfde als wat het beste is voor Antwerpen. Het brengt allemaal consequenties met zich mee. Zonder het VB hadden we hier vandaag niet in deze voor Belgie hopeloze situatie gezeten. Een beetje zoals, zonder het verraad van Shiltz hadden we nu geen BDW gehad.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 16 januari 2011 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou natuurlijk kunnen dat de Belgische Pers in Vlaanderen een beetje selectief is bij het vergaren van informatie? |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het Vlaams Belang al veel actiever bezig gezien. Op dit moment ligt ze inderdaad in een diepe winterslaap. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Winter is naar Israel geweest. Coolen heeft zich druk gemaakt over de kiendjes. Ze hebben theeparty willen opzetten. Straffe koffie. Ze hebben iedereen laten weten dat BDW een tweezak is en een doetje. Hun positieve bijdrage aan de lopende crisis was de publicatie van Annemans' boek "De ordelijke opdeling". En daar houdt het op. Ik blijf er bij. Het VB zal verschrompelen tot een anti-Islampartij van 8 tot 10% met hun kopman De Winter. Als dit thema voor u belangrijk is dan is het geen verloren stem. Als ze BDW in een cordon communautair steken dan komen de laatste diehards naar de N-VA en radicaliseert deze partij en zijn de rapen gaar in la Belgique.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn twee Vlaams-nationalistische partijen. Een ervan heeft geen flauw idee hoe die Vlaamse onafhankelijkheid te realiseren maar meent dat Europa dat probleem voor hen in een verre toekomst zal oplossen en een andere is zogenaamd "revolutionair" maar zijn zo vadsig door jarenlange Belgische subsidies die hun duur leven heeft gefinancierd dat ze met moeite uit hun zetel raken in hun villa's aan de rand van de stad laat staan een "revolutie" organiseren. Eigenlijk is alles en iedereen in België inclusief de Vlaamse beweging zielig. De Belgicisten komen niet verder dan hun baard te laten staan om hun dierbaar land te redden en zelfs zover komt VB niet.......... |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet ik nu onder de in druk zijn over iets van meer dan een maand geleden. En dan moet je het zelf nog gaan zoeken. Naar de Vlamingen toe stappen? Neen, ze moeten zelf maar onze websites komen . Wat een prestatie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens hoe oud is die slogan...30 jaar? Als je daar nu "indruk" mee moet gaan maken. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De antidemocratie van het Cordon heeft echter ook een positieve kant. Mensen zoals ik die vandaag hard applaudiseren voor de NVA (en een hééél klein beetje voor de tjeven) omdat dezen op de meest spectaculaire wijze dagdagelijks het grote gelijk van het VB op het terrein blijven bevestigen blijven consequent tegen de antidemocratie stemmen. Wij zijn tenslotte ondanks de volgehouden wurggreep op de democratie toch nog met 12,3%. Ook dat juich ik toe.
![]() |
#15 |
|
![]() Ik denk dat het voor Lijst Dedecker definitief over is. Voor Vlaams Belang is het geen vijf voor twaalf maar één voor twaalf. Behoudens een mirakel is het voor Vlaams Belang ook over.
De dag dat NVA de dieperik ingaat en die dag komt. Alles komt en gaat, niets blijft duren. Die dag zal er een nieuw alternatief opstaan. Hopelijk een solidaristisch ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 16 januari 2011 om 19:02. |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Wat ik vandaag toejuich is, dat al die stemmen die via het VB, jarenlang in een CS zaten nu wel degelijk wegen.
Di Ripo bijt zen tanden nu kapot op N-VA, terwijl hij vroeger, met een groot VB vanuit zen luie zetel, een "Belgische" en anti Vlaamse regering op poten kon zetten. Laatst gewijzigd door De Prof : 16 januari 2011 om 19:04. |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
En anti islam dan ? Uiteraard ben ik ook tegen volksvreemde kulturen en invloeden in Europa, waaronder de islam godsdienst ook één is. Maar dat kan tegengehouden worden door een imigratiestop, een remigratiebeleid en strikte afbakening van vreemdelingenzones in Vlaanderen. De islam als godsdienst op zich haat ik helemaal niet. Hier en daar zit er zelfs iets in, wat ik als overtuigd katholiek graag zou overnemen. Het strijdbare karakter van de islam bijvoorbeeld. Offerfeest vind ik als dierenliefhebber dan weer niets. De islam is ook nuttig als tegengewicht tegen het VS imperialisme en die van de zionistische schurkenstaat... Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 16 januari 2011 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ratatosk : 16 januari 2011 om 19:09. |
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Ook ik juich dat toe. Citaat:
Eén ding is zeker: Mocht het VB er niet zijn zou de NVA al lang langs de kant staan zoals vandaag reeds geeist door De Gucht/Michel, de Vlaamse pers en ander ongedierte...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 januari 2011 om 19:11. |
||
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Niet akkoord hiermee. Het Vlaams Blok onder leiding van Dillen en later Frank Vanhecke heeft grote verdiensten gehad.
De Vlaamse taaleisen zijn naar voor gebracht, maar ook het opkomen voor het behoud van onze identiteit (ethnisch, cultureel, religieus). De overwinning in 2004 was een optelsom tussen heel wat Vlaams nationale stemmen en stemmen die het vreemdelingenlegioen van paars een halt wilde toeroepen. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 16 januari 2011 om 19:14. |
![]() |