![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lees ik dit nu verkeerd... of is dit daadwerkelijk de eerste keer dat Tzipi Livni iets zinnig over haar lippen krijgt? Is Yves werkelijk dusdanig doorgedrongen tot haar dat ze haar kar 180° heeft gekeerd? Bestaat er toch nog een sprankeltje hoop voor Israel?
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geloof je dat nu zelf? In Israel zijn allang grote bezwaren tegen de huidige en zeer corrupte politici. Wat dat betreft doen Israekiers niet voor hun Arabische broeders onder.
De kern van de Haganah is dood. Ook niet zonder faam en blaam, maar tig maal beter dan het politieke gehalte van nu. Israel hangt van corruptie aan elkaar, niets meer en niets minder. Elke dag een nieuw schandaal. En dat in zo' n klein pestlandje. Het lijkt Belgie wel. Ik denk dat je daarom bepaalde zaken herkent.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Extreem rechts heeft het niet enkel op arabieren gemunt, maar terroriseert ook linkse activisten.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Tenandere, premier Ehud Olmert is moeten aftreden na een corruptieschandaal. Vergelijk met Syrië (pres. Assad) en Libië (Gaddafi), zelfs de Nato krijgt Gaddafi nog niet uit zijn tent geschoten. Dus, als je Israël nog eens een keertje wil vergelijken met zijn Arabische buren, doe het dan tegoei.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 14 september 2011 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 14 september 2011 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() @ Wil ik je een lijst met namen geven van overheidsambtenaren met een "bepaalde" reuk?
Maar, qua gewelddadigheid en wraakzucht kennen de Arabieren geen meerderen. Dat is ronduit een feit.
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Allez, dus toch. Dat heeft je veel moeite gekost om die bloed & geweldscultuur van islamistische Arabieren te erkennen vermoed ik?
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() @ The Piano
Nee, dat kost me totaal geen moeite. Feiten zijn feiten. Voor wat betreft Israel, neem eens contact op met Barry Chamish. Hij kan je vast meer vertellen. Aan de andere kant moet ik vaststellen dat er een nieuwe golf van anti-semitisme door Europa waait, met name geinstigeerd door de linkse partijen die sinds decennia aansluiting zoeken met de Islam om daar een politiek voordeel uit te peuren. Ook dat zijn zaken die boven tafel moeten komen. En aangezien de linkse partijen de media onder controle houden is het niet zo verwonderlijk dat Israel iedere keer opnieuw wordt gepakt.
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is dankzij nieuwe alternatieve media media dat mensen op de hoogte geraken van de misdaden van het zionistisch terreurbewind. De gekende pers is pro Israel en verdraait de feiten of zwijgt gewoon. En mensen zijn dat terreurbewind kotsbeu, u verwart dat gemakshalve met antisemetisme. Een klein percentage zou er misschien wel lichte "antisemitische" gevoelens van krijgen. De oorzaak en schuld daarvan ligt volledig bij het terreurbewind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Dat bewind wel maar Libië, Egypte, Syrië, Jemen, noem maar op, daar gaat het moorden gewoon door. Lig jij d�*�*r dan nooit wakker van? Daartegen is alles wat in Israël gebeurt pure kattepis tegen.
![]() |
#14 |
|
![]() @Oblique
Dat het conflict uit de rails loopt is te wijten aan het weigerende Gazaniaat om ooit over een serieus einde aan het conflict te maken. De argumenten die je aanvoert zijn van 0 en 00 waarde. De linkse pers is pro palestijns en daar verandert niemand iets. De nakraaiers al helemaal niet.
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat terwijl: Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 september 2011 om 17:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Voor de Palestijnen - èn de Arabische en de moslimwereld in het algemeen - komt er alleen een einde aan het conflict als Israël van de kaart is geveegd en de Joden de zee zijn ingedreven. Zolang ze dat doel niet afzweren, moet er voor mij geen vrede komen, liever niet zelfs. De staat van beleg mag van mij gerust terug met 63 jaar verlengd worden en daarna nog eens en nog eens en zo verder...
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 15 september 2011 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder maakt je propagandisch gepapepaai van de schurkenstaat Israel geen indruk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Van onderwerp veranderen heeft geen zin. De vergelijking slaat ook op niets, interne conflicten zijn niet te vergelijken met een brutale bezetting en geen van bovengenoemde landen steelt land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |