![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Janssens was volledig tegen.
Zijn verdekt opgestelde Anti-Wapper groepjes vonden het fijn stof uit die van de brug zou neer dwarelen (500 m van één der grootste havens ter wereld waar dagelijks tonnen stof opwaait ![]() Neen mensen, de echte reden is dat Mr Janssens enkele miljoenen heeft gespendeert in een loft op het eilandje, waar de brug over of zijdelings zou passeren (woont daar met een griet van 25 jaar jonger) Nog meer mensen, Jannssens had voorkennis dat dit vroegere verloederde eilandje met zijn krottenhuizen een klasse buurt zou worden en Mr Janssens heeft miljoenen euros geinvesteerd aan het opkopen van straten met krothuizen en welke nu riante APPARTEMENTENblokken zijn geworden en waarvan Mr Janssens nog eigenaar is van de meeste 5 sterren flats. LAAT DE GEWONE BURGER MAAR DOOR WAT MOLLENPIJPEN RIJDEN IS ZIJN LEUZE. Bartje-Weverke, het wordt hoge tijd man. Die havik (zie zijn neus) van een Janssens moet er af |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Straf als dit waar is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik meen mij te herinneren dat de huidige keuze gedragen wordt door de Vlaamse regering en bij een meerderheid in het Vlaams Parlement,en niet door Meneer Janssens alleen...De finale beslissing lag overigens niet bij het Stadsbestuur en zijn burgemeester,maar in het Vlaams Parlement en bij de Vlaamse Regering (die met de meeste centen en vergunningen over de brug moeten komen)
Een rijkere Antwerpenaar die immobiliere investeringen heeft in Antwerpen...foei foei toch ![]() Het probleem van die "Lange Wapper" kon alleen maar opgelost raken met een soort "compromis",dat was wel heel duidelijk.Met dank aan een voorgaande generatie bestuurderen die van de ruimtelijke ordening een ramp gemaakt hebben zodat nu letterlijk overal de mensen in de weg van de toekomst wonen... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 23 januari 2011 om 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat het Onderlijfke tot de top 5 behoort van de zaken die het laatste decennium hebben bijgedragen aan een verbeterende politieke situatie in Vlaanderen (namelijk de nva-overwinning ... bla bla ...).
Toch blijf ik liefst de dingen duidelijk zien. Ik bedoel: als iemand beweert dat het Onderlijfke, of wie anders ook, dingen opgekocht heeft 'met voorkennis en als een ordinaire speculant', dan hoor ik daar graag, onmiddellijk en onweerlegbaar de bewijzen bij. Anders heb ik liever dat je zwijgt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Stop allemaal met werken, dan kunnen ze hun tunnel zelf met hun handen gaan uitgraven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, straf als dit niet waar is.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Sorry, maar dit is al de beste.
Bron zal van een onderzoek moeten komen via het parket. Zoek het prive adres van Janssens op Trouwens mijn bewering is meer en meer de ronde aan het doen in Antwerpen. Maar Janssens is geen domme snul en zal zekers met hopen stromannen en firmas hebben gewerkt. Zoek op - wie is de partner van Janssens en waar wonen ze - OP HET EILANDJE IN EEN LOFT VAN MILJOENEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij kan het niet schelen waarom Janssens tegen het viaduct was (geen 'brug'!). Het was een goede zaak dat hij er tegen was en zijn politiek gewicht daarvoor heeft gebruikt.
In ieder geval zal De Wever in 2012 in 't stad zelf héél wat moeten komen uitleggen wil hij burgemeester worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sterke logica: er is al enorm veel fijn stof door de haven dus kan het geen kwaad dat er nog veel meer fijn stof bijkomt. Echt, geen speld tussen te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de uitbreiding/vernieuwing van het Delwaide dok was op milieuvlak een totale miskleun. Maar de gewone automobilist wordt bij wijze van spreken bijna gedwongen de rook die zijn auto uitstoot zelf in te ademen, geen uitlaat meer nodig. Laatst gewijzigd door daiwa : 24 januari 2011 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Het is algemeen geweten dat de Antwerpse politieke klasse al lang op de hoogte was van de nakende opwaardering van het Eilandje en dat zij praktisch allemaal met deze voorkennis de nodige investeringen gedaan hebben.
Dat Janssens als burgemeester hier wordt vernoemd, is logisch maar men mag niet vergeten dat deze praktijken binnen elke Antwerpse politieke familie voorkwamen. Het Eilandje moest gewoon, ten koste van alles, slagen en zoveel mensen met invloed hebben zich erachter geschaard. Elke maatregel die op één of andere manier de waarde van deze investeringen zou kunnen in het gevaar brengen, zal sowieso worden afgeblokt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Patrick Janssens??? Lokale dorpsgek en hoofd van een groot grauw dorp dat men stad durft noemen. Maar ja in Vlaanderen kan alles....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |