![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vincent Van Quickenborne (VLD) - 31 mei tot 6 juni "Ging voorheen door het leven als senator Q en is nu staatssecretaris voor Administratieve vereenvoudiging. Initiatieven zoals kafka.be trokken de aandacht van het publiek en recent nam hij ook initiatieven om het stemmen per volmacht eenvoudiger te |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() politiekers beslissen over het inkomen van de kleine man
tal van rekensommetjes moeten gemaakt worden hoe komt het dat geen enkele politieker in ons landje kan tellen ?
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Er moet natuurlijk wel ergens een grens getrokken worden kwa inkomens...
Men kan jou niet zomaar meer gaan betalen als een topmanager [hoewel die nu wel teveel verdienen ![]() Ik wil maar zeggen, er moet onderscheid zijn, of de mensen zijn iet meer gemotiveerd... soms moet je politiek wat oppervlakkig als een computerspel als simcity zien, doe ik dat, dan zijn men mensjes gelukkig, doe ik dat, dan is het wat veiliger... eigenlijk is dat de PUURSTE essentie... btw, als je iemand wil die kan tellen => anke vandermeersch telt reeds tot 3 ![]() http://vlaamsblok.be/congres_zwartboek_verhofstadt.wmv
![]() |