![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welke bewustzijnsveraderingen hebt u al eens ondergaan | |||
Buitenlichamelijke ervaring |
![]() ![]() ![]() |
5 | 31,25% |
Depersonalisatie |
![]() ![]() ![]() |
5 | 31,25% |
Hallicunatie |
![]() ![]() ![]() |
7 | 43,75% |
Dubbel ontwaken |
![]() ![]() ![]() |
9 | 56,25% |
Syncope |
![]() ![]() ![]() |
3 | 18,75% |
Lucide droom |
![]() ![]() ![]() |
12 | 75,00% |
Bijna dood ervaring |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,25% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
6 | 37,50% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Welke bewustzijnsveranderingen heeft u al eens mee gemaakt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lucide droom sowieso, wie niet neen?
![]() maar wat zijn die andere allemaal, want het zou kunnen van wel, maar ben niet zeker.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Syncope is gewoon flauwvallen, hallucinatie zie je dingen die er niet zijn , depersonalisatie ervaar je je lichaam als vreemd, dubbel ontwaken kom je uit een droom en denk je dat je wakker bent om dan vast te stellen dat het nog niet het geval is en dan pas echt te ontwaken (kan behoorlijk beangstigend zijn). BLE en BDE spreken voor zichzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() "Iek heb dat allemaal tesaam!" Laatst gewijzigd door Francis Vere : 1 februari 2011 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() In nuchtere toestand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tellen bewustzijnsveranderingen ten gevolge van alcohol ook mee?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb normaal gezien geen last van slaapwandelen, en dromen, kan ik me meestal nauwelijks herinneren, ik ben het soort mens dat een korte super diepe slaap heeft, en dan ook plots klaarwakker is. 6 uur slaap volstaan ruimschoots, ...
Toch heb ik ooit iets wreed bizars meegemaakt, ... ik woonde nog thuis, was gaan slapen, en plots sta ik om 3 uur `s morgens in de living, ... en ik kan mij bij god niet herinneren hoe ik ooit den trap afgegaan ben of van waar ik kwam. Een andere keer ben ik al slapend naar huis gereden, ... hoe ik dat geflikt heb is nog altijd een misterie, ik moest ne km of 30 door de mist rijden om een uur of 4 `s nachts, ... ik kan mij herinneren dat ik vertrokken ben, ... en dat in onderweg bijna in de gracht reed, en bijna frontaal op nen anderen auto inreed, maar verder is echt alles een zwart gat, ik had geen druppel gedronken, ik werd wakker toen ik over de spoorweg reed, en ben dan gewoon verder naar huis gereden... heel bizar, en als ge dat voelt komen (die slaap) dan stopt ge, natuurlijk, ik denk dat die nacht mijn engelbewaarder aan t stuur zat of dat er dus toch ergens een of ander telepatisch sub concious systeem uw systeemfuncties overneemt en u op een of andere manier het juiste laat doen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
![]() draaien wel, maar flauw nooit
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 1 februari 2011 om 14:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op de Noorderlaan maar de hele ring van Antwerpen en een groot stuk E17 tot thuis in Weert was ik volledig weg. Ook rond datzelfde uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 keer wel serieus weggeweest zonder drugs of te zuipen, ... wreed rare ervaring, ...
Vrij psychedelische deuntjes, veel rook en massa`s laserlicht , niet langdurig, maar toch een paar tellen dat ge u realiseert, van hmmmm waar was ik daarjuist, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
k heb het een paar weken geleden nog eens voor gehad, och nog 10 km tot den afrit, ... maar de laatst 3, voor den afrit, ... dat is een zwart gat, ... ook een kot in de nacht en mist, mist is het ergste van al om in te rijden, geef mij maar een serieuze sneeuwbui in de plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Waarom staat doodervaring er niet bij?
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Duupje : 1 februari 2011 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Syncopes: Check!
Onder wat vallen bewust opgewekte trances? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, bijna doodervaring is niet helemaal hetzelfde als doodervaring. Je hebt gelijk.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar gewoon, pong, t licht uit ,... en op automatische piloot naar huis... Iets anders, ... Hebt ge nooit het volgende voor, ... Ge rijdt ergens of gaat ergens naartoe, en plots voelt ge dien drang opkomen om anders te gaan rijden dan ge oorspronkelijk plande van te doen, ... achteraf hoort ge dan dat er een accident gebeurd is, of doordat ge juist die omweg gepakt hebt, staat ge in de fille van een accident, dat juist gebeurd is, ... There is something out there, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |