![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In Amsterdam-West is een meisje van 13 het ziekenhuis in geslagen vanwege een foto op twitter. Ze heeft o.a. een gebroken ruggewervel opgelopen. Sommige mensen vinden dat heel terecht want ze "loopt er sletterig bij".
http://www.at5.nl/artikelen/56770/ho...estraft-worden Amsterdam-West wordt in de volksmond ook wel 020-Gaza genoemd, dus dan weet je het wel. Ik vraag me af waarom mensen het normaal vinden om anderen voor zo'n reden in elkaar te slaan. En hoe ze aan zulke denkbeelden komen. Ik denk zelf niet dat het komt doordat ze zo goed geïntegreerd zijn. Ik denk ook niet dat het komt omdat ze gediscrimineerd worden, of geen kansen krijgen. Iemand die het wel weet?
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eermoorden zijn niet ongewoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En Amsterdam is geen islamitische wereld. Al begint het er wel steeds meer op Iran en van die barbaarse landen te lijken. Hoe lang nog voor er in Amsterdam-West en van zo'n wijken meisjes en vrouwen gestenigd gaan worden? Want dit begint er nu toch wel aardig op zo'n praktijken te lijken.
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Leve de multiculturele onzin
![]() Waarschijnlijk een kansloze, door en door gefrustreerde sukkelaar die niet weet welke nationaliteit hij nu eigenlijk heeft en bla bla bla en bla bla bla. Benieuwd hoe de linkse rakkers op dit forum dit weer gaan goedpraten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Vreselijk voorbeeld van onaangepast gedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweld tegen vrouwen is eerder regel dan uitzondering in dat milieu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Wat een achterlijk gozer was dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede "dan weet je het wel"? Wat weet je dan wel? Ten derde lees ik dat "ontstond daarna op de school "een broeierige sfeer", waarbij twee groepen tegen over elkaar kwamen te staan" Ten vierde vind ik het alles behalve dat AT5 die foto van het dertienjarige meisje publiceert. Maar ik begrijp dat men op die manier lezers lokt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Inderdaad.
Kan ik kort over zijn. De daders moeten gestraft worden om duidelijk te maken dat zo iets niet kan.
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=898 Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 3 februari 2011 om 09:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Dat eikeltje zijn manier van kijken naar die blanke jongen die voorbijwandelt, helemaal in het begin van het filmpje is een blik die ik herken.
Sjonge jonge, ze spelen het zó uit dat de meerderheid gewoon bang is. Het veiligste wat die blanke jongen kan doen is die allochtoon de dominante plaats gunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
multicultuur had misschien nog ooit kunnen lukken als ze de GSM niet hadden uitgevonden. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 3 februari 2011 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kennen we hier ook maar al te goed he. Eigenlijk zou je, elke keer als je ze zo, zomaar, bezien en alleen zijn er naar toe moeten gaan hem hem direkt een pets tegen z'n rotkop moeten geven of een goede dosis pepper. Het zijn gewoon klootzakken, het staat er op geschreven.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 3 februari 2011 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk niet dat dat is omdat er zoveel boedisten wonen, en ook niet omdat het er daar zo vreedzaam aan toe gaat. Dat is zo'n stadsdeel waar je als westerse vrouw in het beste geval "hoer" nageroepen wordt. Waar je als homo niet veilig over straat kunt als je hand in hand met je geliefde loopt. En waar je je als jood maar beter niet kunt laten zien. Waar straatstenen om het minste of geringste uitgegraven worden om mee te gooien, waar bushokjes gesloopt worden en waar auto's spontaan in brand vliegen wanneer de politie een crimineel arresteert. En waar de burgemeester vervolgens in 1 van de vele moskees met de imams en relschoppers thee gaat drinken om de boel bij elkaar te houden. Citaat:
Citaat:
![]() |