![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hou je van moslims ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
18 | 69,23% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat hou ik ervan , dagelijks onze nieuwsbulletins vullend , die rakkers van moslims .
Dat roept en tiert , gooit stenen , loopt met kalashnikovs in de woestijn , loopt met hoofddeksels op , hun vrouwen met nog wat meer en dat vecht met dromedarissen . Zijn ze niet nog wat grappiger of de gebalde vuisten van onze vroegere communisten ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, het is grappig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil echt die strafpunten, hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Boh, ik weet niet. De topicstarter stelt een gewone vraag.
Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn. Maar de nadelen en de overlast zijn duidelijk groter dan de nadelen die aan de immigratiestroom verbonden zijn. Maar dat is niet alleen gerelateerd aan moslims. Dus de schuld alleen op 'de moslims' schuiven, gaat niet op. Hoewel het grootste gedeelte van de immigranten dat wel zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis de optie 'ik ben iemand die niet zodanig geobsedeerd is door moslims dat mijn hele denken en doen erdoor beheerst wordt'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het grootste gedeelte van de migranten zijn helemaal geen moslim. Alleen.... zelfs als "rabiate xenofobe racistische fascist" ZIE je die mensen niet! die passen naadloos in in onze maatschappij. De ENIGEN met wie je problemen hebt zijn die toch o zo gematigde, perfect integreerbaren (ze doen het niet zelf hoor, ze zijn een overdraagbaar werkwoord.... we LATEN ons integreren, we LATEN ons uit betalen, we LATEN ons opleiden, we LATEN ons discriminereren, we LATEN ONS....) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als er maar gezaagd kan worden over moslims, he. I&I niet genoeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
![]() Citaat:
Ontopic: Natuurlijk hou ik van mezelf en mn geloofsgenoten.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 februari 2011 om 15:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af hoe de enquete zou zijn als men bvb zou vragen hou je van walen.
Of aan de allochtonen hou je van vlamingen. Of aan de walen hou je van vlamingen. Ik denk dat de vlaming op weg is om de meest gehate in heel dit dwaas verhaal te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alla8h so7bha8na9 wa6 ta3f'al4a tril3lak8k9 ballah99967 alaka laka kaka boemeboem sch7 sch8 69 en zo vier keer niemand kent het zeker? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 6 februari 2011 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Dat is nou net de reden waarom vele allochtonen anti-vlamingen zijn. Walen zijn vele minder haatdragend.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zitten er ginder ook maar half zoveel, en het geld komt toch van die vlaamse boeren. En verder is het leuk wandelen in de bossen en af en toe een konijntje schieten enzo. Neenee, Walen hebben er echt nieks op tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() maar ge kunt er niet aankomen he?!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Raar he? Maar als antwerpenaar, mechelaar, brusselaar zou ik wèl de indruk krijgen dat �*l de overlast door moslims veroorzaakt wordt... of toch 99%. Maar 't zal wel een waan zijn he? We zitten tenslotte in K&K. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ONVOORWAARDELIJK da's juist het punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Staat het op hun voorhoofd geschreven dat ze moslims zijn? Of gaat u af op het gekleurd tintje?
![]() |
![]() |