![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vincent Van Quickenborne (VLD) - 31 mei tot 6 juni "Ging voorheen door het leven als senator Q en is nu staatssecretaris voor Administratieve vereenvoudiging. Initiatieven zoals kafka.be trokken de aandacht van het publiek en recent nam hij ook initiatieven om het stemmen per volmacht eenvoudiger te |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() als ik naar de huisarts ga , weet ik wat het kost
als ik naar den bakker ga , weet ik wat een brood kost als wij naar de bank gaan , hangen daar de tarieven uit maar als we naar een advocaat stappen , dan weten wij van niets hoe komt het dat het meest voorkomende beroep in kamer en senaat niet bij wet word geregeld , zodat de mensen weten hoeveel zij moeten betalen hoe komt het dat zij geen schriftelijke overeenkomst moeten aangaan met hun klant hoe komt het dat men op de openingsrede van het gerechtelijk jaar juist dat beroep vernoemt word voor de grootste sjoemelaars , en toch mag deze wantoestand ten nadele van de kleine man blijven bestaan .
#2 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Probeer wat vooroordelen aan de kant te smijten maw... Als je denkt dat elke advocaat een steenrijke bedrieger is, zit je er enorm ver naast! Die mensen moeten zich het zweet in de bilnaad werken; en wat krijgen ze: stank voor dank! |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Mag een rechter iemand onschuldig veroordelen ?? ?
Ik, Belg, MOET gaan stemmen ! Een euroPARASIET, lees eurocraat MAG gaan stemmen en moet zich zelfs niet aan onze Vlaamse waarden aanpassen. Mijn moeder, die haar hele leven voor dit land heeft gewerkt en dus belasting heeft betaald, trekt minder pensioen dan een vreemdeling die hier pas is aan uitkeringen krijgt !!! Is dat nu democatie ?? Leve België ?? Neen dank U, niet meer voor mij !!! |
![]() |