![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat dit artikel de staatsveiligheid aanmoedigt om te infiltreren in de weekeind-madrassas in België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal één groot complot van extreem-rechts zeg ik u!
Hier klopt allemaal niets van! ![]()
Laatst gewijzigd door Demper : 14 februari 2011 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb vroeger ook nog met de lat gekregen. Ben daar echt niet slechter van geworden hoor.
Nu kweken ze verwende watjes die gewoon doen waar ze zin in hebben. Sterker nog, als ze straf krijgen staan de ouders op school om van hun oren te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat het over meer gaat dan op de vingers krijgen van een lat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de opvoeding van de ouders faalt zijn er nu eenmaal harde maatregelen nodig om die jongeren op het goede pad te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Godsdienst en al zeker lijfstraffen horen niet thuis in het onderwijs. Deze centra voor massale hersenspoeling kennen wij oa dankzij de RKK ook, enkel en al goed ook zijn er daar geen lijfstraffen meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsss, die denken dat ze in Borgerhout zitten zeker???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Daar gaan we weer. Net zoals Filosoof moet je er de RKK bijsleuren. Als een allochtoon iets verkeerds doet, dan zal Filo wel een autochtoon vinden die iets gelijkaardigs heeft gedaan. Ook al moet ie teruggaan tot 1953. Op katholiek internaat zo'n 30 jaar geleden heb ik nooit een slecht woord gehoord over andere godsdiensten.
http://www.youtube.com/watch?v=_lI9iPo2gO4 Laatst gewijzigd door longhorn : 14 februari 2011 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Op welke manier worden de leerlingen op een katholieke school gehersenspoeld? Op gebied van onderwijs is het katholieke net superieurder dan door de overheid gëorganiseerde net.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blij dat u mijn kind niet opvoedde! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit slaat nu toch wel echt alles..het gaat over koranscholen! En neen, wij kennen dat niet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe weten we dat religie geen hersenspoeling is ? Op welke grond moeten we geloven dat de Bijbel of de Koran, en hun leer noodzakelijk is om aan te leren aan onze kinderen en hen er in te laten geloven? Is het noodzakelijk dat er godsdienstlessen op scholen zijn ?..... Ik denk dat men het geloof niet hoeft op te leggen aan kinderen. En personen die lijfstraffen hanteren horen thuis achter slot en grendel. Laatst gewijzigd door Wisord : 15 februari 2011 om 01:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij een probleem met het vlees of met de moslimkindjes ? Ik heb in dit geval een probleem met het onverdoofd slachten en ben heel blij dat er verdoofd halalvlees bestaat... ik zou dan nog blijer zijn moest dit ipv het onverdoofd vlees verkocht worden. Maar kom nu zijn we off topic bezig, terug on topic AUB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Religie mag best op een school wanneer kinderen daar zelf voor willen kiezen, maar wat er dan uit naam van religie wordt bijgebracht en toelaatbaar is als " gedachtengoed" kan nooit in strijd zijn met humane begrippen zoals wederzijds respect, vrijheid van eigen mening, belijkheid man en vrouw en evenwaardigheid van mensen. Blijkbaar heeft de ene religie daar meer moeite mee dan anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wanneer je het zonder geweld in hun hersentjes pompt is het geen indoctrinatie voor u ... WTF...??... Religie hoort NIET thuis op scholen. Door kinderen wijs te maken dat een god bestaat indoctrineer je , je laat ze geen of weinig eigen keuze . In veel gevallen is het zelfs hersenspoelen ... je kan dat gewoon niet ontkennen . Voor mij is het dan niet meer dan juist dat je in de 1ste plaats geloof verbied in de scholen . Kijk naar Cuba , er is daar godsdienstvrijheid en geen godsdienst op de school .... wat ik alleen maar kan toejuichen .Laat kinderen vrij in deze keuze en dring ze niets op . Ze zijn geen verlengstuk van de ouders maar kleine mensjes die zelf wel op tijd en stond hun eigen keuze zullen maken . |
|
![]() |
![]() |